قلعه ‌نویی: نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نشد


قلعه ‌نویی: نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نشد

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار با نساجی مازندران، تیم ما همه کار برای گلزنی کرد ولی نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نشد.

امیر قلعه ‌نویی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مجازی پس از شکست تیمش مقابل تیم نساجی مازندران افزود: چیزی عجیب و غریب در فوتبال رُخ داد که همه توپ‌هایمان گل نشد.

وی با تبریک پیروزی به تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: همه جور توپ به سمت دروازه حریف زدیم که پنج توپ به تیر خورد و ۱۰ توپ هم به کُرنر رفت و امشب فوتبال، آن روی خود را به ما نشان داد.

قلعه نویی افزود: واقعا نمی‌دانم چرا توپ‌های تیم ما گل نمی‌شود ولی این هم جزیی از فوتبال است.

وی تصریح کرد: باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی خود باشیم، با این حال، بازیکنان ما زحمت کشیدند و هر آنچه را که باید در زمین انجام دهند، انجام دادند.

سرمربی تیم سپاهان اظهار داشت: داوری بازی خوب بود، ولی وقت زیادی از زمان بازی را گرفت که باعث می‌شود لذت فوتبال گرفته شود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و در پایان، نماینده مازندران بود که با نتیجه یک بر صفر طلایی‌پوشان را شکست داد.

تیم سپاهان با این شکست با ۴۵ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتبال ایران باقی ماند و نساجی مازندران با ۳۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!