شهامت سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد اروند برای تحقق شعار جهش تولید قابل تقدیر است


شهامت سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد اروند برای تحقق شعار جهش تولید قابل تقدیر است

کعبی با بیان اینکه شهامت سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد اروند قابل تقدیر است گقت: با توجه به وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکای جنایتکار، غرب و استکبار علیه ملت ایران اسلامی حضور و شهامت سرمایه‌گذاران در این منطقه برای تحقق شعار جهش تولید قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «عبدالله کعبی» ظهر امروز (پنج‌شنبه 16 مرداد) در آئین بهره‌برداری از بزرگترین کارخانه تولیدات پلیمری و نخستین واحد تولیدی کمپاد و گرانول که در شهرک صنعتی شماره یک آبادان افتتاح شد، ضمن تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار اظهار کرد: انعکاس اخباری که موجب امید و نشاط در جامعه شود بسیار مهم است لذا انعکاس اخبار افتتاح و راه‌اندازی پروژه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری نیز باعث ایجاد رونق و افزایش تولید می‌شود.

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند این منطقه را سرزمینی بکر برای سرمایه‌گذاری دانست و افزود: حضور تیم کاردان در معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند عاملی برای امنیت سرمایه‌گذاران منطقه است و با همکاری این معاونت، سرمایه‌گذاران می‌توانند تولید در سرزمین فتح را به راحتی و با کمترین مشکل انجام دهند.

وی ضمن تقدیر از راه اندازی پروژه های جدید شرکت شمس جاوید اروند و با اشاره به توسعه این واحد تولیدی تصریح کرد: تلاش، پشتکار و اراده محکم مدیرعامل این شرکت باعث شد امروز شاهد این مجموعه بسیار ارزشمند در سرزمین فتح باشیم.

کعبی ابتکار عمل معاونت سرمایه‌گذاری سازمان آزاد اروند در افتتاح پروژه‌های تولیدی در سال جهش تولید به مناسبت از آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: این افتتاحیه‌ها در سال جهش تولید باعث خرسندی همه ما در منطقه آزاد اروند است چرا که ایجاد اشتغال توسط سرمایه‌گذاران باعث گشایش بسیاری از مشکلات مردم منطقه خواهد شد.

وی شهامت سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد اروند با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران را قابل تقدیر دانست و اضافه کرد: جا دارد تا از مجموعه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان که در راستای ارتقا گردشگری و مشاغل مربوط به آن در سال گذشته شاهد رشد و شکوفایی اشتغال در زمینه گردشگری بودیم تقدیر و تشکر کنم.

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند یاد آور شد: امیدواریم با پایان زنجیره بیماری منحوس کرونا مجددا شاهد رشد و شکوفایی این بخش از مشاغل باشیم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...