مردم باید باید در خط مقدم پیاده‌سازی امربه‌معروف قرار گیرند


مردم باید باید در خط مقدم پیاده‌سازی امربه‌معروف قرار گیرند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : مسئولان باید در فراهم سازی امکانات و زیرساخت های امربه معروف و نهی از منکر همت کنند و مردم باید در راس و خط مقدم پیاده‌سازی این فریضه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ساری افزود : امر به معروف و نهی از منکر دو حلقه و ستاد در برابر همدیگرند؛ یکی ستاد مومنان با محوریت معروف و دیگری دشمنان و در راس آنان منافقان با محوریت منکر که امر به منکر می کنند و نهی از معروف.
وی گفت : همه مسئولان باید به ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دادن امکانات کمک کنند و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی داشته باشند ولی با این وصف باز هم مردم باید در راس پیاده کردن امر به معروف قرار بگیرند و قیام به قسط کنند.
امام جمعه ساری افزود : حضرت علی (ع) به عنوان سردمدار این بحث، مظلوم امر به معروف و نهی از منکر بود که اگر وارد این فریضه نمی شد خانه نشین و مظلوم نمی شد، هر کس که وارد این میدان شود باید خود را آماده ناگواری ها و ناملایمات کند.
در این آیین مهرداد محمدی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران معرفی و از زحمات خلیل صالحی قدردانی شد.

صالحی از سال ۹۴ و تشکیل ستاد امر به معروف در مازندران دبیری این ستاد را بر عهده داشت و محمدی هم معاون وی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد