تلاش کمپین انتخاباتی ترامپ برای تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (/fa/international) ، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور و نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش است مناظره انتخاباتی با جو بایدن نامزد حزب دموکرات اوایل ماه سپتامبر برگزار شود.
نشریه هیل در مطلبی در همین زمینه نوشت، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ این درخواست را روز چهارشنبه با ارسال نامه‌ای به کمیسیون مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری مطرح و اعلام کرد چنانچه مناظره دیگری اضافه نشود در آنصورت زمان این سه مناظره باید تغییر کند و زودتر برگزار شود.
رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک و نماینده کمپین انتخاباتی ترامپ در این نامه اعلام کرد مناظره‌های انتخاباتی که برای حدفاصل ۲۹ سپتامبر تا ۲۲ اکتبر برنامه ریزی شده است به دنبال آغاز رای گیری زودهنگام در برخی مناطق برگزار خواهد شد و رای دهندگان امکان مشاهده مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن را نخواهند داشت. این کمپین خواهان آن است که سومین مناظره به اوایل سپتامبر موکول شود.
جولیانی در این نامه نوشت، برای کشوری که به خاطر شیوع ویروس کرونا از برنامه همیشگی انتخاباتی خود محروم شده است، عاقلانه نیست که بسیاری از شهروندانش از فرصت مشاهده مناظره‌های انتخاباتی و شنیدن دیدگاه‌های دو نامزد رقیب درباره آینده کشور پیش از آنکه میلیون‌ها شهروند آراء خود را به صندوق بیندازند محروم شوند.
کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام کرد ۱۶ ایالت رای گیری را پیش از برگزاری نخستین مناظره آغاز خواهند کرد که قرار است ۲۹ سپتامبر برگزار شود و ۳۴ ایالت نیز رای گیری را پیش از سومین و آخرین مناظره در ۲۲ اکتبر برگزار خواهند کرد.
جولیانی اعلام کرد به طور حتم جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای اینکه میلیون‌ها آمریکایی از مشاهده مناظره دو رقیب اصلی این انتخابات محروم نشوند موافقت خواهد کرد.
کمپین انتخاباتی ترامپ همچنین فهرستی از اسامی پیشنهادی مجریان این مناظره‌ها را ارائه کرده است که بسیاری از خبرنگاران شبکه طرفدار رئیس جمهور از جمله برت بایر از شبکه فاکس نیوز را شامل می‌شود. در این فهرست اسامی مجریان شبکه‌هایی که رئیس جمهور منتقد آنهاست نیز وجود دارد.
کمیسیون انتخاباتی ترامپ به درخواست نشریه هیل برای اظهار نظر درباره این نامه پاسخی نداده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟