جمع آوری کمک مالی 294 میلیون دلار کمپین انتخاباتی بایدن


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (/fa/international) به نقل از خبرگزاری رویترز،کمپین انتخاباتی جو بایدن نامزد...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز ، کمپین انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و گروه‌های نزدیک به آن اعلام کردند همزمان با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی مبارزات انتخاباتی خود با دونالد ترامپ رئیس جمهور و نامزد حزب جمهوریخواه ۲۹۴ میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده اند.
بایدن که در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر با نامزدی رقابت می‌کند که از توانایی مالی خوبی برخوردار است ماه ژوئیه در یک روند معمول جمع آوری کمک‌های مالی رقم بی سابقه نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار از این کمک‌ها را از آن خود کرد.
کمپین انتخاباتی معاون پیشین رئیس جمهور آمریکا امیدوار است بر برتری دونالد ترامپ در جمع آوری کمک‌های مالی فائق آید و کمپین انتخاباتی وی را شکست دهد.
کارزار انتخابات ترامپ هنوز میزان کمک مالی جمع آوری شده در ماه ژوئیه را اعلام نکرده است.
رقابت‌های انتخاباتی دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در حال ورود به مهمترین مراحل خود است و قرار است گردهمایی دموکرات‌ها و جمهوریخواهان این ماه برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا که اکثر ایالت‌های امریکا را درگیر کرده است مراسم ویژه‌ای برگزار نخواهد شد و احتمالا میلیون‌ها آمریکایی از دور نظاره گر آن‌ها خواهند بود.
کارزار انتخاباتی بایدن روز چهارشنبه برنامه‌هایی را برای اختصاص بیش از ۲۸۰ میلیون دلار به تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال تا روز انتخابات اعلام کرد؛ رقمی که نشان می‌دهد رقابت انتخاباتی ترامپ و بایدن پرهزینه‌ترین رقابت انتخاباتی در تاریخ آمریکا خواهد بود.
بایدن ماه ژوئن با جمع آوری ۱۴۱ میلیون دلار کمک مالی برای دومین ماه متوالی از کارزار انتخاباتی ترامپ که ۱۳۱ میلیون دلار جمع آوری کرده بود پیشی گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید