حضور سیدحسین زرگر در خبرگزاری ایسنا سمنان


حضور سیدحسین زرگر در خبرگزاری ایسنا سمنان

سیدحسین زرگر داور نام‌آشنا و رئیس هیئت فوتبال استان سمنان در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری ایسنای سمنان از همراهی‌های این رسانه با فوتبال و ورزش استان تقدیر کرد.

سیدحسین زرگر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در ورزش و خصوصا فوتبال دارند.
وی بر لزوم همکاری بیشتر بین رسانه‌ها و هیئت فوتبال استان تاکید و تصریح کرد: با وحدت، همراهی و در کنار هم بودن رسانه‌ها و مسوولان فوتبال است که می‌توانیم بیش از پیش به رشد این ورزش پرمخاطب کمک کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان از ظرفیت و توانمندی خوبی از نظر استعدادهای جوان برخوردار است خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد ظهور تک‌چهره‌هایی از استان در سطح اول فوتبال کشور هستیم اما استان برای حضور در سطح اول فوتبال نیاز به همگرایی و تلاش بیشتری دارد.

وی از تلاش برای تقویت فوتبال پایه به عنوان یکی از اولویت‌های هیئت فوتبال استان در دور جدید نام برد و افزود: با توجه به اینکه تیم ما تازه کار در هیئت را شروع کرده فعلا در حال مطالعه شرایط و آسیب‌شناسی و بررسی موانع پیش روی رشد فوتبال در استان هستیم.
زرگر با بیان اینکه هیئت فوتبال استان سمنان ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها در این دور جدید خواهد داشت اظهار کرد: معتقدیم که برای کمک به رشد و توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی نیازمند همراهی رسانه‌ها هستیم و از همین رو می‌کوشیم که در تعامل و همکاری با اصحاب رسانه به ارتقا فوتبال در استان پهناور سمنان کمک کنیم.

به گزارش ایسنا متن کامل کفت‌وگوی ایسنا با رئیس هیئت فوتبال استان سمنان متعاقبا منتشر می‌شود.
حضور سیدحسین زرگر در خبرگزاری ایسنا سمنان
حضور سیدحسین زرگر در خبرگزاری ایسنا سمنان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟