بوسه احسان کرمی در خودرو لاکچری اش + عکس


بوسه احسان کرمی در خودرو لاکچری اش  + عکس

رکنا: احسان کرمی عکسی از خود و پسرش در خودرو شخصی منتشر کرد.

احسان کرمی مجری ممنوع التصویر صدا و سیما و بازیگر سریال پر بیننده " هم گناه" به تازگی عکسی از پسرش در حالی که او را می بوسد در استوری اینستاگرام خود با هشتک "ماچ" منتشر کرد.

احسان کرمی تیرماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده ، او مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده است. فعالیت خود را از سال 1385 در رادیو آغاز کرده است، مدرک کاردانی تشریفات دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است.

بوسه احسان کرمی در خودرو لاکچری اش  + عکس

احسان کرمی حدود 16 سال است که ازدواج کرده است و متاهل است. این زوج دارای یک فرزند به نام نیکمهر است.

ماجرای ازدواج احسان کرمی

بوسه احسان کرمی در خودرو لاکچری اش  + عکس

من سالها قبل تورلیدر بودم و در یکی از این سفرها با همسرم آشنا شدم، البته من و همسرم با یکدیگر بزرگ شدیم چون من از 19 سالگی با او آشنا شدم و با یکدیگر ازدواج کردیم و حالا یک پسر داریم و همه چیز خوب و نرمال است. همسرم همیشه می گفت که هیچ وقت دلم نمی خواهد با شخص معروفی ازدواج کنم، اما من همیشه به او می گفتم که روزی مشهور خواهم شد. ما در شرایط زیر صفر ازدواج کردیم و پای زندگی مان ایستادیم و آن را جمع و جور کردیم و خدا را شکر شرایط مان بد نیست و پشیمان نیستم.هیچ گاه به اینکه ثروتمند شوم فکر نکرده ام و اصلاً دوست هم ندارم؛ مثلا مازراتی یا پینت هاوس داشته باشم. بیشتر دوست دارم راحت زندگی کنم.

احسان کرمی: روی پای خودم ایستادم

خانواده متوسطی داشتم و هیچگاه کلاس نرفتم. ساز را گوشی یاد گرفتم ولی اصلا روی ساز زدن ادعایی ندارم. برای آواز هم سه الی چهار جلسه سلفژ نزد آقای کیومرث شمس آموزش دیدم.

بوسه احسان کرمی در خودرو لاکچری اش  + عکس

در مورد تئاتر نیز باید بگویم که در رادیو مجری و گوینده بودم و دو دوره جایزه جشنواره بین المللی رادیو را دریافت کرده بودم که نزد آقای میکائیل شهرستانی دوره بدن و بیان تئاتر را گذراندم.

مردم کاری را اصلی می دانند که در آن بیشتر دیده می شویم؛ بنابراین بیشتر من را مجری می دانند و اگر با چنین تعریفی پیش برویم من هم مجری گری را انتخاب می کنم؛ ولی از نظر خودم کار اصلی من کاری است که حالم با آن خوش است؛ بنابراین ممکن است یک روز خواننده باشم یا یک روز بازیگر تئاتر باشم یا یک روز مجری باشم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022