پلیس در برگزاری عزاداری‌های حسینی تابع تصمیمات ستاد مدیریت مقابله باکرونا است


پلیس در برگزاری عزاداری‌های حسینی تابع تصمیمات ستاد مدیریت مقابله باکرونا است

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در تامین نظم و امنیت مراسم‌های عزاداری ماه محرم و برگزاری آن تابع تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا است.

سرهنگ ایرج خانی‌پور، روز چهارشنبه در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در خصوص عزاداری های ماه محرم، اشاره کرد و افزود: پیش بینی، پیشگیری و مقابله، سه اصل مهم در انجام ماموریت های پلیسی است.

وی بر ضرورت شناسایی آسیب‌ها و تهدیدات ماموریتی و برنامه‌ریزی برای برخورد حرفه‌ای کارکنان نیروی انتظامی در مواجهه با آن اشاره کرد و اظهار داشت: نظارت، کنترل، افزایش مهارت و توجه به تخصص و دانش افزایی از موضوعاتی است که در حوزه صیانت کارکنان و اصلاح امور باید به آن پرداخت.

خانی پور، بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، تاکید کرد و افزود: عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در انجام ماموریت های محوله ناشی از غیرت، مردانگی و پای کار بودن کارکنان است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج هر چه بیشتر ارزش های انقلابی، اسلامی و دینی در بین کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: با گسترش فضای انقلابی و دینی و صیانت از ارزش‌های اسلامی، نیروی انتظامی توانسته است در سایه بصیرت کارکنان به بهترین شکل در پیشبرد اهداف سازمانی موفق باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به بازتاب اثربخش آموزش در انجام کیفی ماموریت های ناجا، گفت: آموزش باید با هدف افزایش سطح آگاهی و به صورت سازمان یافته، هدفمند و ایجاد بستر لازم در راستای ارتقاء انگیزه در انجام مطلوب مسوولیت ها و خدمت رسانی به مردم باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر