فرمانده انتطامی یزد: تجلیل خانواده شهدا پاسداری از انقلاب است


فرمانده انتطامی یزد: تجلیل خانواده شهدا پاسداری از انقلاب است

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت: تجلیل خانواده‌های معزز شهیدان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایثارگران در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی و وظیفه‌ای دینی و انقلابی است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید سیدرضا صفویه از شهدای نیروی انتظامی که در سال ۶۶ بر اثر اصابت گلوله دشمن بعثی در سردشت به سوی معبود خویش پر گشود و به خیل شهدا پیوست افزود: باید قدردان جامعه ایثارگران و خانواده مکرم شهیدان راه حق و فضیلت بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های معزز به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان با صلابت در مسیر عزت و سعادت با قدرت ایستادگی کرده و فرهنگ شهادت را گسترش داده است.

همچنین رییس عقیدتی سیاسی انتظامی استان یزد گفت: سرکشی به خانواده شهیدان به خصوص نیروی انتظامی جزو امور مهمی است که سالانه با همکاری تمامی بخش‌ها به عنوان یک رسالت دینی و انقلابی پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام اصفر زارع افزود: ترویج فرهنگ شهادت در جامعه و و تکریم و تعظیم خانواده ایثارگران و شهیدان یک امر مهمی است که باید پیگیری شود و همه در قبال تداوم راه شهیدان مسوول هستیم .

نیروی انتظامی یزد ۱۷۲ شهید، ۳۰۰ جانبار و ۲۳ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

همچنین استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید