برگزاری مسابقه «منارالدین» به مناسبت عید غدیر در آستان حضرت عباس(ع)


برگزاری مسابقه «منارالدین» به مناسبت عید غدیر در آستان حضرت عباس(ع)

واحد قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عباس(ع) به مناسبت عید غدیر مسابقه الکترونیکی «منارالدین» را به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد قرآن کریم وابسته به شعبه ارشاد دینی بانوان مرتبط با دفتر دبیرکل آستان مقدس حضرت عباس، مسابقه الکترونیکی ویژه بانوان را با عنوان «منارالدین» به راه انداخته است.

« فاطمه السید عباس الموسوی» مسئول این شعبه گفت: این مسابقه به مناسبت عید غدیر خم و به منظور تقویت و تحکیم فرهنگ قرآنی و اعتقادی برگزار می شود تا واقعه غدیر خم در ذهن امت اسلامی باقی بماند.

الموسوی افزود: ما هرساله عید غدیرخم را جشن می گیریم، زیرا عید غدیر یکی از پایه های دین است و باعث ماندگاری پیام رسول اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) می شود.

وی درباره شرایط این مسابقه گفت: این مسابقه تنها برای بانوان است. سن شرکت کننده نباید کمتر از 17 سال باشد. هر شرکت کننده ای تنها یک بار اجازه شرکت در این مسابقه را دارد. شرکت کننده باید نام و نام خانوادگی و شماره تلفن خود را بنویسد.

مسئول این شعبه افزود: آخرین مهلت برای شرکت در این مسابقه روز جمعه 17 مرداد 1399( مطابق با هفتم آگوست 2020 میلادی) است. اسامی برگزیدگان این مسابقه پس از انجام قرعه کشی روز شنبه 18 مرداد 1399( مطابق با هشتم آگوست 2020 میلادی) اعلام می شود و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری