طباطبایی: رایزنی‌های لازم برای ورود باشگاه استقلال به لیگ بسکتبال انجام شده است


طباطبایی: رایزنی‌های لازم برای ورود باشگاه استقلال به لیگ بسکتبال انجام شده است

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: حضور باشگاه‌هایی مثل استقلال به کیفیت لیگ کمک می‌کند و رایزنی‌هایی در این خصوص انجام داده ایم.

طباطبایی: رایزنی‌های لازم برای ورود باشگاه استقلال به لیگ بسکتبال انجام شده است

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: سعی کردیم با در نظر گیری شرایط ویروس کرونا از تیم‌های برتر لیگ بسکتبال بانوان تقدیر و تشکر کنیم. در سال گذشته، لیگ‌های بانوان از جمله لیگ برتر، دسته اول و سایر لیگ‌ها را تقریبا تمام کرده بودیم. امروز از سرمایه گذاران لیگ بسکتبال هم تقدیر و تشکر کردیم، چرا که می‌خواهیم به مسابقات لیگ بانوان اهمیت بدهیم.

طباطبایی افزود: مسابقات با کیفیتی را در سال گذشته برگزار کردیم و تنها یک یا ۲ بازی باقی مانده بود که با توجه به شرایط جدول و امتیازات تیم اول، تکلیف تیم قهرمان را مشخص کردیم. امروز نیز از این تیم تقدیر و تشکر شد و جام‌هایی را به تیم‌های اول تا سوم تقدیم کردیم. باید برای سال آینده نیز برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا با توجه به شرایط کرونا، لیگ را برگزار کنیم. محدودیت‌هایی وجود دارد، اما تلاش می‌کنیم لیگ خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره رعایت نشدن برخی از شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم امروز بیان کرد: سعی کردیم تا جایی که می‌توانیم شیوه نامه‌ها را رعایت کنیم. تب سنج و دیگر وسایل لازم را داریم و آموزش‌هایی را نیز به بچه‌ها ارائه کردیم. فاصله اجتماعی را هم رعایت کردیم، اما شور و حال خاصی همیشه در ورزش وجود دارد. انتظار داریم برای سال‌های آینده اسپانسر‌های بیشتری را برای لیگ آینده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید

فیبا مسابقات جهانی و آسیایی بسکتبال سه نفره را لغو کرد

او درمورد زمان برگزاری لیگ آینده خاطرنشان کرد: لیگ برتر آقایان ۲۴ مهر ماه آغاز خواهد شد، اما باید منتظر بمانیم و شرایط را بسنجیم. لیگ بانوان هم امسال زودتر آغاز می‌شود و در حال گروه بندی هستیم تا به صورت متمرکز بازی‌های سال آینده را برگزار کنیم. اکثر تیم‌های باشگاهی تمایل دارند که بازی‌ها به صورت متمرکز باشد. اما شرایط کرونا را نیز در نظر می‌گیریم که اگر نیاز به توقف بازی‌ها شد، برنامه داشته باشیم.

او درمورد ورود باشگاه‌های بزرگ کشور همچون استقلال برای ورود به لیگ بسکتبال افزود: آمادگی لازم را داریم تا باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس و حتی پیکان و سایپا به لیگ بسکتبال بیایند و رایزنی‌های لازم را هم انجام داده ایم تا این باشگاه‌ها چه در لیگ آقایان و چه در لیگ بانوان سرمایه گذاری کنند، اما هنوز این موضوع نهایی نشده است. باید بگویم که فدراسیون بسکتبال از ورود باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال به لیگ، استقبال می‌کند. چنین باشگاه‌هایی می‌توانند به بسکتبال کمک کنند.

طباطبایی درمورد انصراف برخی از تیم‌های لیگ برتری گفت: هنوز به صورت رسمی چنین بحثی وجود نداشته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها