80 دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی اصفهان افزوده ‌شد


80 دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی اصفهان افزوده  ‌شد

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از اختصاص 80 دستگاه اتوبوس جدید با صرف 225 میلیارد تومان اعتبار برای ناوگان عمومی این کلانشهر خبر داد.


سید عباس روحانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اتوبوس های خریداری شده، همزمان با عید غدیر وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر عمر ناوگان به ۱۰ سال رسید، ادامه داد: با اضافه شدن اتوبوس به خطوطی که عمر بالاتری دارد، سعی در کاهش عمر این ناوگان داریم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: با توجه به شرایط تحریم، کاهش تولید اتوبوس و تخصیص نیافتن اتوبوس یارانه‌ای از سوی دولت عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: مدیران شهری اصفهان با خریداری و اضافه کردن این تعداد اتوبوس به ناوگان شهری درصدد کاهش عمر این ناوگان بر آمدند تا کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان افزایش یافته و میزان آلایندگی ناوگان در سطح شهر کاهش پیدا کند.

به گفته وی اتوبوس‌های جدید دارای استاندارد یورو چهار خریداری شده و در کاهش آلاینده‌ها سهم به سزایی خواهد داشت.

روحانی گفت: برنامه ریزی برای توزیع خطی و کریدوری این اتوبوس‌ها انجام شده و به صورت عادلانه در تمام خطوط شهر تقسیم خواهد شد.

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در طول سال با حدود ۷۰۰ دستگاه اتوبوس شهری در ۱۰۷ خط اتوبوسرانی در اصفهان و حومه فعالیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)