قوانین حمل حیوانات خانگی برای سفرهای هوایی


قوانین حمل حیوانات خانگی برای سفرهای هوایی

یکی از آمارهای جالبی که در مورد سفرهای هوایی منتشر می شود پرواز میلیون ها حیوان خانگی در امنیت و آرامش به مقصد به همراه صاحبان شان است. کارکنان ایرلاین ها نیز تمام تلاش شان را می کنند تا آن چه لایق این حیوانات خانگی دوست داشتنی را در زمان حمل هوایی آن ها انجام دهند و آن ها را سالم به مقصد برسانند. کارت میکروفیپ علاوه بر خرید بلیط هواپیما، اگر...

قوانین حمل هوایی حیوانات خانگی برای جا به جایی هوایی حیوانات باعث می شود تا مسافران، حیوانات خود را با امنیت کامل با خود حمل کنند.

یکی از آمارهای جالبی که در مورد سفرهای هوایی منتشر می شود پرواز میلیون ها حیوان خانگی در امنیت و آرامش به مقصد به همراه صاحبان شان است. کارکنان ایرلاین ها نیز تمام تلاش شان را می کنند تا آن چه لایق این حیوانات خانگی دوست داشتنی را در زمان حمل هوایی آن ها انجام دهند و آن ها را سالم به مقصد برسانند.

کارت میکروفیپ
علاوه بر خرید بلیط هواپیما، اگر حیوان خانگی تان را به همراه دارید می بایست برای او هم مدارک مورد نیاز را آماده کنید. برای حمل حیوانات خانگی با ایرلاین های بین المللی مستلزم کارت میکروفیپ است. کارت میکروفیپ در واقع کارتی الکترونیکی است که نشان دهنده سلامت و انجام واکسیناسیون حیوان است و نشان می دهد که شما می توانید او را به همراه خود داشته باشید. کارت میکروفیپ و گزارشات سلامت ثبت شده باید مطابق با استانداردهای ISO 11784/11785 باشد. این شماره، کدی پانزده رقمی است که در فرودگاه ها از آن برای استعلام سلامت حیوان خانگی شما استفاده می شود.

سن حیوان خانگی
یکی از مهم ترین سوالاتی که ایرلاین ها برای حمل حیوان خانگی شما بنا بر قوانین حمل هوایی حیوان خانگی از شما می پرسند سن حیوان شما است. آن ها می خواهند بداند که حیوان خانگی شما به اندازه کافی بزرگ شده است و آماده پرواز هوایی هست یا خیر. حیوان خانگی شما برای سفر هوایی می بایست حداقل ۱۵ هفته اش باشد و در غیر این صورت، جا به جایی او دچار مشکل خواهد شد.

انتخاب محفظه مناسب
هم شما و هم ایرلاین موردنظر تان باید از تهیه فضای مناسب برای حیوان خانگی تان پیرو قوانین حمل هوایی حیوانات خانگی باشید و برای تهیه محفظه مناسب بنا بر اندازه و نوع و نژاد حیوان خانگی می بایست از دستورالعمل های IATA پیروی کنید. تا زمانی که سفر هوایی تان محیا می شود، بگذارید حیوان خانگی تان با ورود و خروج به محفظه اش با جو آن آشنا شود و با آن خود بگیرد. حتی بگذارید چن وقتی را در آن زندگی کند تا با محیط آن آشنا شود.

موارد موردنیاز محفظه شما برای شناسایی در فرودگاه ها
روز سفر برای این که محفظه حیوان خانگی شما قابل شناسایی باشد و برای این که هنگام دریافت آن در مقصد به مشکل بر نخورید، موارد زیر را اجرا کنید؛

_ نام و آدرس خودتان را روی محفظه بنویسید
_ برای حمل و نقل راحت محفظه، دسته ای محکم و راحت برای آن درست کنید.
_ در محفظه، ظرف آب و غذا (البته بدون محتویات) قرار دهید. قرار گیری ظرف ها جوری انجام دهید تا مامورین مربوطه در صورت نیاز بتوانند از آن ها برای تطمیع حیوان خانگی شما استفاده کنند.
_ هیچ گاه در یک محفظه دو حیوان خانگی به عنوان مثال سگ و گربه را با هم قرار ندهید.
_ پارچه ای را هم برای نظافت در محفظه قرار دهید.
_ قلاده و یا گردنبند مخصوص حیوان خانگی خود را در بسته ای پلاستیکی قرار دهید و آن را در محفظه جا بدهید.
_ نام حیوان خانگی تان را روی برچسب بنویسید و آن را روی محفظه بچسبانید.
_ عکس واضح از صورت حیوان خانگی تان بیاندازید و روی محفظه بچسبانید.
_ محفظه را از هر گونه اسباب بازی خالی کنید.
_ علاوه بر نام و نام خانوادگی خودتان و نام حیوان خانگی تان، شماره تماس خود را نیز برای شرایط اضطراری روی محفظه بچسبانید. _ برای این که بتوانید سفری راحت تر و با کیفیت تر با حیوان خانوادگی خود داشته باشید، مامورین هواپیمایی و فرودگاه مقصد را از به همراه داشتن حیوان خانگی آگاه کنید تا خدماتی بهتر بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند