اخبار کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان‌غربی


اخبار کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان‌غربی

مهاباد- ایرنا- دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای، کشف مواد مخدر در مهاباد و کشف دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در مرز سردشت از جمله خبرهای کوتاه جنوب آذربایجان‌غربی طی هفته جاری است.

فرمانده انتظامی مهاباد روز چهارشنبه از دستگیری یک کیف قاپ حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت و کیف‌قاپی اعتراف کرد.

سرهنگ برزو تجاری بیان کرد: در پی دریافت گزارش کیف‌قاپی در سطح مهاباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و تیم ویژه آگاهی با انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شد.

وی افزود: متهم که از افراد با سابقه کیفری است، در بازجویی های اولیه و با مشاهده ادله و اسناد پلیسی، به ۶ فقره کیف قاپی و سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از کشف یک کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در راستای گشت و کنترل مبادی ورود و خروج شهری به یک دستگاه خودرو پراید که در مسیر سه راهی دارلک در حال حرکت بود، مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند.

سرهنگ تجاری ادامه داد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن، یک کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو و یک نفر همراه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

کشف دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در مرز سردشت

فرمانده انتظامی سردشت از کشف محموله‌ قاچاق دارو و تجهیزات پزشکی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران هنگ مرزی سردشت طی عملیاتی منسجم توانستند، با غافلگیری قاچاقچیان از ورود محموله داروی قاچاق و تجهیزات پزشکی به کشور جلوگیری کنند.

سرهنگ موسی بهاری با بیان اینکه متهمان محموله تحت تعقیب را رها و از صحنه متواری شدند، ادامه داد: در این عملیات مرزبانان موفق شدند مقادیری اقلام قاچاق شامل ۳۹۹ عدد دستگاه اکسیژن سنج انگشتی و ۲۳۹ هزار و ۹۵۶ قلم انواع دارو را از قاچاقچیان کشف کنند.

سرهنگ بهاری با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده بیش از چهار میلیارد ریال برآورد شده، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد.

سردشت و مهاباد از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا