آیین تقدیر از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی


مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی هم اکنون، با حضور رئیس جهاد دانشگاهی در استدیو مبین سازمان قرآنی…

آیین تقدیر از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی

در مراسمی برخط در حال برگزاری است

آیین تقدیر از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی
سیناپرس: مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی هم اکنون، با حضور رئیس جهاد دانشگاهی در استدیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در حال برگزاری است.

در ابتدای این مراسم، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاددانشگاهی، گفت: در برنامه ‌ریزی ‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد این نهاد انقلابی با توجه به شرایط حاکم بر کشور دو سناریو متناسب با شرایط عدم‌ وجود کرونا و یا در شرایط وجود این بیماری مدنظر بود.

احمد شریفی ‌زاده ادامه داد: البته پیش ‌بینی ما این بود که بتوانیم برنامه گرامیداشت را به ‌صورت حضوری برگزار کنیم و در خدمت جهادگران در دانشگاه علم و فرهنگ باشیم و حتی برنامه‌ریزی‌ های برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های جهاددانشگاهی نیز انجام شده بود.

وی بیان کرد: مقرر شد بیشترین استفاده را از ظرفیت رسانه ‌ها برای نمایش و تشریح دستاورد‌های جهاددانشگاهی داشته باشیم. یکی از برنامه‌ های مراسم سالگرد، مقوله تقدیر از جهادگران نمونه است. تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ جهادگر در مجموعه این نهاد وجود دارد و مطابق آیین نامه انتخاب جهادگر نمونه، به همه واحد‌ها اعلام کردیم در حوزه‌ های مختلف جهادگران برگزیده خود را معرفی کنند.

شریفی زاده اظهار کرد: تعداد ۳۰۵ نفر از تمامی واحد‌ها، در تمامی حوزه ‌ها معرفی و تقریبا در تمامی حوزه‌ ها، دو برابر سهمیه معرفی شدند. از این رو، کار انتخاب جهادگران نمونه بسیار دشوار بود. اما سعی و تلاش ما این بود که این کار به نحو احسن انجام گیرد.

به گزارش سیناپرس، قرار است در این مراسم از ۳۴ جهادگر برگزیده به ‌صورت برخط تقدیر و قدردانی شود.

ادامه دارد...

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها