کشف حدود 93 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه 


کشف حدود 93 کیلوگرم مواد مخدر در مراغه 

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از کشف 92 کیلو و 770 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش طی 2 عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ رمضان اللهوردیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی وانت پراید در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند مطلع و موضوع را در دستور کار عملیاتی قرار دادند.

وی ادامه داد: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگران مرگ و نوع خودروی آنها و با هماهنگی های لازم، تیم های ویژه در محدوده این شهرستان وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در عملیاتی غافلگیرانه ماموران با ایجاد ترافیک مصنوعی خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۷ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

اللهوردیان افزود: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف حدود ۷۵ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون باری

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک از یک تریلر کشنده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رمضان الهوردیان افزود: در این راستا، ماموران پلیس با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگران و نوع خودرو های آنها، یک دستگاه تریلر کشنده و یک دستگاه پژو نیز آن را اسکورت می کرد شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه با شگرد های خاص، خودرو پژو و همچنین تریلر قاچاقچیان را توقیف کرده و ۳ متهم را دستگیر و برای بازرسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دادند.

وی گفت: در بازرسی دقیق از خودرو تریلر کشنده توقیف شده، مقدار ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و خودرو های مربوطه توقیف و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

پلمب هشت واحد صنفی متخلف در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه همچنین از پلمب تعداد هشت واحد صنفی به علت عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

الهوردیان افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس، برخورد با واحدهای صنفی متخلف به منظور پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی، در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی ادامه داد: در این راستا و طی یک هفته گذشته، تعداد هشت واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هماهنگی مقام قضایی پلمب و برای تعداد پنج واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد.

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟