اعلام ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت شبکه های سیما


اعلام ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت شبکه های سیما

شبکه های سیما به مناسبت عید سعید غدیر، پخش ویژه برنامه های متنوعی را در دستور کار دارند .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دبیرخانه شورای معارف سیما؛ به مناسبت دهه ولایت شبکه های سیما برنامه های مختلفی را در راستای همدلی کمک مومنانه با شعار "لبیک یا رسول الله-لبیک یا علی"برای مخاطبان خود تدارک دیده اند.

براین اساس تمامی شبکه های سیما در روز عید غدیر ساعت 19:30 زیارت امین الله را برای توسل به آن حضرت و در شب عیدغدیر شبکه قرآن و معارف سیما راس ساعت 21 استغاثه و توسل به امیرالمومنین (علیه السلام) را پخش می‌کنند.

همچنین در این ایام شبکه قرآن و معارف سیما ،ویژه برنامه دهه ولایت از حرم مطهر رضوی را هر شب ساعت 23 و ارتباط با ا حرم عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) را هر روز از ساعت 12 بصورت زنده پخش می‌کند.

ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) هر شب ساعت 19 تا اذان مغرب و پخش سخنرانی آیت الله جوادی آملی و آیت الله مجتبی تهرانی به همراه مولودی خوانی از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام می باشد.

همچنین در شب عید غدیر ارتباط زنده از مسجد مقدس جمکران ساعت 21 و در روز عید غدیر برنامه شمیم ولایت تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.

شبکه یک سیما،برنامه حدیث غدیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در میدان امام حسین(علیه السلام) و همچنین برنامه آفتاب شرقی ، به همراه پخش مولودی خوانی از بقاع و اماکن مقدسه را به روی آنتن می برد.

شبکه دو سیما،ویژه برنامه عید همدلی را هر شب ساعت 22 بصورت زنده به همراه پخش تواشیح و مداحی در آیتم های متعدد در دستور کار دارد.

شبکه سه سیما ، ویژه برنامه دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) با عنوان «چراغانی» ساعت 23:30 و برنامه سمت خدا را هر روز با حضور کارشناس مطرح معارفی همراه با ارتباط زنده از اماکن مقدسه در کنداکتور این شبکه قرار دارد. لحظه ها را دریاب ، نوای افلاک و موکب ثارالله از دیگر برنامه های شبکه سه در این ایام می باشد.

شبکه چهار،برنامه های فصل لبخند،مهر خوبان و حدیث غدیر و شبکه جام جم برنامه های جمع ایرانی ساعت 22:30و خانه مهر ساعت 20:30 را به روی آنتن می برند.

همچنین شبکه پنج سیما،برنامه های "تا نیایش"،"عطرعاشقی" و ارتباط زنده از حرم عبدالعظیم (علیه السلام) را پخش می کند.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر