امکان ثبت پیشنهادات و انتقادات از طریق سامانه جدید مخابرات
تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، میتوانند مشکلات و پیشنهادات خود را در سامانه رسیدگی به درخواستها و شکایات مخابرات ثبت کنند.
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، مسئولین را در بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه یاری می کند.
بر این اساس ، بخش بازرسی شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه درگاههای ارتباطی، علاوه بر وب سایت، با ایجاد درگاهی در کنار صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مخابرات ایران ، به نشانی bazresi_ tci_iran آماده دریافت تمام نظرها ، پیشنهادات و انتقادات کارکنان، مشتریان و مخاطبان از مسائل مختلف درون و بیرون سازمان در مسائل مختلف است.
بیشتر بخوانید
سامانه رسیدگی به امور کرونایی کارمندان راه اندازی شدانتهای پیام/