احتمال غیرحضوری بودن ترم آینده در دانشگاه صنعتی اصفهان


احتمال غیرحضوری بودن ترم آینده در دانشگاه صنعتی اصفهان

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری 35 هزاردانشجو-امتحان مجازی در گروه های دو تا هزار نفره طی 14روز در این دانشگاه خبر داد.

حسین خامی در نشست تقدیر از عوامل اجرایی و پشتیبانی آموزش مجازی دانشگاه صنعتی اصفهان، هدف از برگزاری این نشست را تقدیر از تعدادی از عوامل اجرایی و پشتیبانی آموزش مجازی دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد و گفت: همه بخش‌های دانشگاه شامل دانشکده‌ها، اداری، پشتیبانی و فنی در موفقیت نسبی برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری دخیل هستند.

وی، با بیان این که دانشگاه صنعتی اصفهان در همان ابتدای مشخص شدن وضعیت بیماری کرونا در کشور با اتخاذ یک تصمیم بسیار درست، از ۴ اسفندماه سال گذشته آموزش حضوری برای دانشجویان را متوقف کرد، افزود: خوشبختانه تاکنون خبر ناخوشایندی از وضعیت سلامت دانشجویان، اساتید و دیگر دانشگاهیان دریافت نشده است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که با طولانی شدن دوره درگیری با بیماری در کشور، موضوع آموزش غیرحضوری به صورت جدی مطرح شد و راهکارهای آن مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: ترم تحصیلی آینده احتمالاً به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد و احتمال برگزاری غیرحضوری امتحانات در آن زمان نیز وجود دارد.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تطبیق مناسب دانشجویان با آموزش و امتحانات غیرحضوری، بر پشتیبانی مناسب از این موضوع تأکید کرد و افزود: در دوران برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری در همه سطوح دانشگاه با چالش‌های گوناگونی مواجه بودیم که پراکندگی دانشجویان سراسر کشور، امکانات فنی و مباحث پشتیبانی از جمله این چالش‌ها بود.

خادمی با تأکید بر این که همراهی اعضای هیئت علمی، مدیران، کارشناسان آموزشی و همکاران پشتیبانی موجب شد تا آموزش و امتحانات غیرحضوری به خوبی برگزار شود، گفت: در هر دانشکده ستاد برگزاری امتحانات تشکیل شد و آموزش‌های لازم برای برگزاری آن ها نیز به خوبی انجام پذیرفت.

وی برگزاری امتحان در ۲۰۰ گروه درسی با حدود هزار امتحان متفاوت را از جمله ویژگی‌های امتحانات این ترم بیان کرد و افزود: در این دوره تجربه برگزاری امتحان برای جمع های ۲ نفره تا حدود هزار نفره را داشتیم که متوسط هر امتحان ۴۰ نفره بود. همچنین ۳۵ هزاردانشجو-امتحان طی ۱۴ روز را به خوبی برگزار کردیم.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، اطلاع‌رسانی‌های به موقع و سریع در تمام دانشکده‌ها را بسیار عالی توصیف کرد و با تقدیر از زحمات اعضای هیئت علمی برای تغییر رویه آموزشی به غیر حضوری، بیان کرد: در مجموع ۶۰۰ مدرس دانشگاه در آموزش و ارزیابی امتحانات غیرحضوری در حد مطلوب مشارکت داشتند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، وی، پشتیبانی مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی اصفهان در این زمینه را بی‌نظیر و تمام وقت دانست و با تقدیر از مرکز آموزش های آزاد و الکترونیک دانشگاه در برگزاری کلاس های آموزشی، موقعیت‌شناسی و ایثار و فداکاری تمامی عوامل اجرایی و همکاران آموزشی در برنامه‌ریزی و نظارت و کنترل در این مسیر را ستایش کرد.

در پایان این نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان از دست اندرکاران، عوامل اجرایی و پشتیبانی آموزش مجازی و برگزاری غیرحضوری امتحانات این دانشگاه تجلیل کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا