برگزاری آخرین جلسه وبینارهای کنترل کیفی آزمایشگاه‌های جنین‌شناسی


پژوهشگاه ابن سینا با همکاری موسسه Quartec GmbH سوئیس و انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولیدمثل ایران، برگزاری مجموعه…

برگزاری آخرین جلسه وبینارهای کنترل کیفی آزمایشگاه‌های جنین‌شناسی

توسط پروفسور مارک وندنبرگ با همکاری پژوهشگاه ابن‌سینا :

برگزاری آخرین جلسه وبینارهای کنترل کیفی آزمایشگاه‌های جنین‌شناسی
سیناپرس: پژوهشگاه ابن سینا با همکاری موسسه Quartec GmbH سوئیس و انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولیدمثل ایران، برگزاری مجموعه کارگاه آموزشی کنترل کیفی آزمایشگاه جنین‌شناسی را در مراکز درمان ناباروری آغاز کرده است.

این پژوهشگاه با همکاری موسسه Quartec GmbH سوئیس و انجمن علمی جنین‌شناسی و بیولوژی تولیدمثل ایران، برگزاری مجموعه کارگاه آموزشی کنترل کیفی آزمایشگاه جنین‌شناسی در مراکز درمان ناباروری را با حضور پروفسور مارک وندنبرگ، جنین‌شناس و مسوول کمیته بازرسی مراکز IVF وزارت بهداشت سوئیس آغاز کرده است.

این مجموعه کارگاه های آموزشی رایگان ۶ هفته‌ای از ۱۳ تیرماه آغاز شده و تا کنون پنج جلسه از آن با موضوعات «فضای آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل»، «تجهیزات در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل»، «محیط کشت در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل»، «شرایط محیط کشت در آزمایشگاه جنین‌شناسی ایده‌آل» و « آلودگی و بهداشت در آزمایشگاه IVF» برگزار شده است.

در ششمین و آخرین جلسه این کارگاه آموزشی که جمعه، هفدهم مرداد، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، موضوع « مدیریت کیفیت آزمایشگاه IVF » به بحث گذاشته می‌شود.علاقه‌مندان، به‌ویژه متخصصان و کارشناسان جنین‌شناسی و همچنین، متخصصان زنان می‌توانند با انجام مراحل ثبت‌نام، در این وبینار‌ که جمعه‌ هفدهم مرداماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری‌های نوین زیستی جهاد دانشگاهی- ابن‌سینا، علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این برنامه می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی ۴۵۵ تماس بگیرند و یا از طریق وب‌سایت پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی avicenna.ac.ir از شرایط ثبت‌نام آگاه شوند.

لینک کوتاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا