ماجراهای سردار آزمون در روسیه ادامه دارد


ماجراهای سردار آزمون در روسیه ادامه دارد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه درباره نحوی انتخاب آقای گل این فصل تجدید نظر کرد. نوشته ماجراهای سردار آزمون در روسیه ادامه دارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ماجراهای سردار آزمون در روسیه ادامه دارد

ماجرای تازه در عنوان آقای گلی سردار آزمون
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۰
ماجراهای سردار آزمون در روسیه ادامه دارد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه درباره نحوی انتخاب آقای گل این فصل تجدید نظر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موضوع آقای گلی سردار آزمون ، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت در لیگ روسیه به همراه آرتیم زوبا همبازی اش که به صورت مشترک ۱۷ گل به ثمر رساندند در نهایت حل شد.

سازمان لیگ برتر روسیه در ابتدا سردار آزمون را به عنوان آقای گل لیگ روسیه معرفی کرد، چون تعداد گل‌های زده او از روی نقطه پنالتی کمتر از زوبا بود، اما امروز سرگئی پریادکن، رئیس سازمان لیگ روسیه در مصاحبه با نشریه «اسپورت اکسپرس» گفت:

ما در ابتدا آزمون را به عنوان آقای گل انتخاب کردیم، چون تعداد گل‌های زده او از روی نقطه پنالتی کمتر از زوبا بود. ولی بعد از مشورت‌ها تصمیم خود را تغییر دادیم و می‌خواهیم به هر دو بازیکن کفش طلا بدهیم.

با بررسی لیگ‌های معتبر اروپایی متوجه شوید برخی از لیگ‌ها حتی تا ۳ کفش طلا هم اهدا کردند. به همین خاطر ما نیز تجدید نظر کردیم و می‌خواهیم به آزمون و زوبا جایزه کفش طلا بدهیم و هر کدام جایزه خود را داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403