دسیسه پلید مرد پژو سوار برای دختر بچه ها در شهرکرد / راز 2 میلیارد تومان چیست؟


دسیسه پلید مرد پژو سوار برای دختر بچه ها در شهرکرد / راز 2 میلیارد تومان چیست؟

حوادث رکنا: مرد پژو سوار که به دختر بچه های شهرکرد رحم نمی کرد ظرف مدت کوتاهی میلیاردر شد.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای طلاجات کودکان در "شهرکرد" خبر داد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال زیورآلات از وی کشف شد.

سردار "غلامعباس غلامزاده" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت طلاجات و زیورآلات از کودکان دختر در محله‌های شهرکرد، ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با فعال سازی اکیپ‌های گشت زنی محسوس و نامحسوس و پوشش کامل مناطق و اقدامات ویژه علمی و تخصصی و با انجام تحقیقات وسیع صورت گرفته مشخص شد سارق با استفاده از یک دستگاه پژو پارس در محله های خلوت و مکان‌های سرگرمی کودکان دختر به صورت حرفه ای زیورآلات آنان را به سرقت می برد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه با انجام یک سری اقدامات پیچیده مخفیگاه سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی دستگیر شد.

سارق طلاجات کودکان شهرکرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: سارق در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی نسبت به خود شد، که در مواجهه با دلایل و مدارک پلیسی چاره ای جز اعتراف نداشت و به سرقت به عنف ۲۰ میلیارد ریال زیورآلات کودکان با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

به گفته سردار غلامزاده ، با تلاش شبانه روزی ماموران همدست سارق شناسایی و دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور