2 خانواده نیازمند در مراغه صاحب خانه شدند


2 خانواده نیازمند در مراغه صاحب خانه شدند

مراغه - ایرنا - 2 خانواده نیازمند زیر حمایت کمیته امداد و بهزیستی مراغه در روستای آهق این شهرستان صاحب خانه شدند.

معاون عمرانی فرماندار مراغه روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این خانه ها افزود: وجود روحیه جهادی زمینه ساز خدمت رسانی بی منت به مردم به ویژه در مناطق محروم و روستایی است.

نقی مسکینی افزود: تلاش بخشداری مرکزی، دهیاری و نیز نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در کنار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه و بسجیان جهادگر، زمینه مساعدی برای خدمت رسانی و رفع بخشی از نیازهای خانواده های محروم به ویژه در زمینه مسکن را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: حمایت از اقشار و خانواده های کم بضاعت، رسالت مهمی بر دوش دستگاه های اجرایی و خدمات رسان بوده و باید در این زمینه براساس رهنمودهای رهبری مبنی بر حمایت از اقشار نیازمند حرکت شود.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات مسکن اقشار نیازمند، حرکتی جهادی از سوی جهادگران بسیجی و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان است که باید تداوم و استمرار یابد.

فرمانده سپاه مراغه نیز گفت: احداث خانه های محروم حرکتی جهادی و بسیجی گونه بوده که تداوم آن نیازمند همراهی خیران و نیز همت همه آحاد جامعه و مسوولان است.

سرهنگ پاسدار رشیدی افزود: بسیج و جهادگران بسیجی همواره در کنار مردم در مناطق محروم و روستایی آماده اجرای طرح های حمایتی هستند.

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان مراغه نیز با اشاره به احداث ۲ باب خانه محروم در روستای آهق گفت: این خانه های محروم به ۲ خانوار زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان تحویل شده است.

محمدرضا خاکی افزود: این واحدهای مسکونی به ترتیب با زیربنای ۷۲ و ۶۰ متر مربع با هزینه های ۵۰ و ۴۰ میلیون تومانی و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و توسط جهادگران بسیج دانشجویی این شهرستان ساخته و تحویل خانواده های نیازمند شده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی