کشف 107 بطری مشروبات الکلی خارجی در رشت


کشف 107 بطری مشروبات الکلی خارجی در رشت

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از توقیف خودروی حامل بطری‌های مشروبات الکلی خارجی و رد رشوه 80 میلیون ریالی ماموران پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی یک باند قاچاق مشروبات الکلی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس خودروی آردی قاچاقچیان در میدان گیل شهر رشت متوقف و ۱۰۷ بطری مشروبات الکلی خارجی کشف شد، افزود: در این رابطه سه متهم ۳۸، ۴۲ و ۵۵ ساله دستگیر شدند.

دست رد پلیس به رشوه ۸۰ میلیونی

وی گفت: متهمان حین فرآیند تشکیل پرونده در یگان انتظامی برای رهایی از پیگرد قضائی و آزادی غیرقانونی مبلغ ۸۰ میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران کاشف پیشنهاد دادند.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پیشنهاد رشوه با عزت نفس و صحت عمل ماموران انتظامی رد، مراتب صورتجلسه و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...