بستری 1825 بیمار کرونایی در مازندران


بستری 1825 بیمار کرونایی در مازندران

تاکنون 1825 بیمار مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند و مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عنوان تنها راهکار برون رفت از این پیک بیماری در مازندران خبر می دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: همین مدت تعداد ۲۸۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۵۰۰ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش بیماری باید همه مردم ماسک بزنند و دستورالعمل‌های بهداشتی مانند شستن مکرر دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل «دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ٣٢۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۵٣ بیمار جدید بستری و ۵١ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، تاکنون ۱۸۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر