گزارش دیده بان الازهر از هتک حرمت مسجدالاقصی در ماه گذشته


  گزارش دیده بان الازهر از هتک حرمت مسجدالاقصی در ماه گذشته

دیده بان مقابله با افراط گرایی الازهر در گزارش ماهیانه خود از حمله حدود سه هزار صهیونیست در ماه جولای به مسجدالاقصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الیوم السابع»، دیده بان مقابله با افراط گرایی الازهر در گزارش ماهیانه خود اعلام کرد: حدود سه هزار صهیونیست در ماه ژوئیه تحت تدابیر امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند.

دیده بان الازهر در این گزارش آورده است: در رأس حمله کنندگان تعدادی از اعضای سازمان های هیکل موهوم سلیمان، خاخام های یهودی و روسای مدارس دینی یهود از جمله «الیاهو برنو»، «یسرائیل ارئیل»، «باروخ کهانا»، «میخی یوسفی» و «الیشع ولوسون» بودند.

«یهودا گلیک» و «موشه ویگلن» نیز از اعضای افراطی کنست اسرائیل نیز در میان حمله کنندگان به مسجدالاقصی بودند.

دیده بان الازهر در ادامه گزارش آورده است: برجسته ترین حمله صهیونیست ها به مسجدالاقصی در روز عرفه اتفاق افتاد که مصادف با سالروز تخریب «معبد موهوم سلیمان» بود و در این روز 978 صهیونیست افراطی به مسجدالاقصی حمله کردند و با این اقدام احساسات مسلمانان در سرتاسر جهان را جریحه دار کردند.

دیده بان الازهر در ادامه تاکید کرد: حملات مستمر صهیونیست ها برای تحقق اهداف خبیث خود صورت می گیرد و آنان به صورت تدریجی می خواهند بر صحن های حرم شریف سیطره یابند و مقدسات اسلامی را در فلسطین اشغالی، تقسیم زمانی و مکانی کنند.

دیده بان مقابله با افراط گرایی الازهر با اعلام این گزارش از جامعه بین الملل خواست برای توقف هتک حرمت های رژیم صهیونیستی که با هدف یهودی سازی مقدسات مسلمانان صورت می گیرد، اقدامی فوری انجام دهند.

دیده بان الازهر همچنین تاکید کرد: مسئله فلسطین نیازمند تلاش مخلصانه کشورهای عربی و اسلامی است و آگاهی بخشی نسبت به مسئله فلسطین و آشکار کردن اقدامات صهیونیست ها علیه مقدسات اسلامی از مهم ترین اموری است که باید در فکر جوانان کاشت تا آنان در آینده پرچم دار این راه باشند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت