رقابت 46 هزار و 610 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در اصفهان


رقابت 46 هزار و 610 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در اصفهان

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: آزمون کارشناسی ارشد 99 طی 3 روز به طور همزمان با سراسر کشور در 13 حوزه امتحانی در استان اصفهان برگزار می‌شود.

محمدرضا ایروانی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، اظهار کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ در ۱۳۳ کد رشته امتحانی طی روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه (۱۶،۱۷و۱۸ مرداد ماه) به صورت همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در استان اصفهان با رقابت ۴۶ هزار و ۶۱۰ داوطلب در ۱۳ حوزه امتحانی در استان اصفهان برگزار می‌شود که از این تعداد شرکت کننده در استان اصفهان، ۲۴ هزار و ۹۲۹ نفر ( ۵۳.۵ درصد) زن و ۲۱ هزار و ۶۸۱ نفر معادل (۴۶.۵ درصد) مرد هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در برگزاری آزمون در اصفهان، تصریح کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در استان اصفهان در ۸ حوزه شامل دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان، پیام نور اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، معارف قرآن و عترت، غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی، مهاجر و موسسه راغب اصفهانی با هم به رقابت می پردازند.

ایروانی افزود: دو حوزه در شاهین شهر و شهرستان های نجف آباد، کاشان و گلپایگان نیز میزبان داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۹ هستند.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون دکتری تخصصی ۹۹ از روز دوشنبه، ۱۳ مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان روزهای سه شنبه و چهارشنبه می توانند پرینت کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ در ۱۳ حوزه امتحانی در اصفهان برگزار می‌شود

ایروانی اضافه کرد: داوطلبان بعد از دریافت کارت ورود به جلسه از صحت اطلاعات درج شده بر روی کارت اطمینان حاصل کنند و در صورت مغایرت اطلاعات با مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند. همچنین باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد استان اصفهان (به جز شهرستان کاشان) از صبح روز سه شنبه و چهارشنبه در دانشگاه اصفهان فعال است.

وی با بیان اینکه شروع فرایند آزمون، ساعت ۸ صبح است، تاکید کرد: به دلیل شرایط ویژه در خصوص شیوع کرونا لازم است که داوطلبان حداقل نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون در حوزه امتحانی مربوطه حضور داشته باشند.

ایروانی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این آزمون تاکید کرد و گفت: به منظور پیشگیری از تجمع در مقابل درب های ورودی، داوطلبان از ساعت ۶:۳۰ الی ۷:۳۰ صبح به حوزه های امتحانی مراجعه کنند و داوطلبان توجه داشته باشند که ایجاد تجمع در کمک به انتقال ویروس کمک می کند.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان در خصوص تمهیدات لازم برای پیشگیری از کرونا در برگزاری آزمون، یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است. کسانی که ماسک نداشته باشند، اجازه ورود به حوزه امتحانی را ندارند. علاوه بر اینکه صندلی های داوطلبان دو برابر فاصله سال های گذشته چیده می شود.

وی افزود: تمام حوزه های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون به طور کامل ضدعفونی می شوند. همچنین قبل از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی تب سنجی انجام می شود و چنانچه داوطلبی مشکوک به بیماری باشد، جدا از بقیه قرار می گیرد.

رئیس ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه اصفهان تاکید کرد: داوطلبان لازم است در هنگام ورود به جلسه آزمون، پرینت کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشند. با توجه به الزام رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور هستند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر