پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی


پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 6 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به زوجین کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

عزیز سهندی در گفت وگو با ایسنا افزود: در طی سال جاری و هفته ازدواج بیش از ۶میلیارد ریال در قالب مساعدت های بلاعوض به زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه تامین جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد نیز جز اولویت های کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی است، یاد آور شد: در طی هفته ازدواج ۳۵ کمک جهیزیه نیز به مددجویان شهرهای محروم استان اهدا شده است.

سهندی اظهار کرد: در سال جاری برای ۵۰۰ نفر زوج تحت پوشش کمیته امداد به صورت فردی و با رعایت پروتکل های بهداشتی مشاوره ازدواج داده شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در راستای توانمندسازی واشتغال مددجویان تحت حمایت و به ویژه جوانان، نزدیک به ۱۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

سهندی ادامه داد: ایجاد اشتغال، تامین مسکن، ارتقای فرهنگ و آسان سازی زمینه ازدواج برای جوانان را ارکان اساسی توانمندسازی خانواده های تحت پوشش دانست که کمیته امداد تاکنون در رسیدن به این ارکان گام های خوبی برداشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس