14 طرح اول مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی و معیشتی است


14 طرح اول مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی و معیشتی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تشخیص اولویت‌ها در مجلس یازدهم را دقیق و درست دانست و گفت: از ابتدای فعالیت این مجلس، 14 طرح اول مجلس، طرح‌های اقتصادی و معیشتی بوده و این نشان می‌دهد که مجلس اولویت‌ها را درست تشخیص داده و به سمت اصلاح و ارائه راهکار می‌رود، نه مچ گیری از دولت و مقابله با آن.

روح الله متفکرآزاد در دیدار بازدید از ستاد دیه آذربایجان شرقی با تبریک اعیاد قربان و غدیر، با تاکید بر این‌که برازنده جامعه ایرانی و اسلامی نیست که همنوع خود به دلایل غیرعمد در زندان بماند و ما بی تفاوت باشیم، اظهار کرد: رفتار تمدنی ما نشان داده که نسبت به همنوعان خود بی تفاوت نبوده‌ایم که فعالیت‌های ستاد دیه و کمک‌های خیرین این امر را به اثبات رسانده است.

وی با بیان این‌که به نمایندگی از مردم از ستاد دیه و خیرین تقدیر و تشکر می‌کنم، گفت: نمایندگان مردم در مجلس هر کاری در هر حوزه‌ای نیاز باشد، می‌توانند کمک ستاد دیه استان و کشور باشند تا در این وضعیت اقتصادی، مردم بیش از پیش دچار چالش‌های جدید نشوند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که فضای کسب و کار، معیشت، عدم ثبات اقتصادی و تورم تولید کننده بدهکار و ورشکسته است، بیان کرد: وظیفه دولت حل این مشکل و وظیفه مجلس کمک به دولت است.

وی، ارائه بسته «اقتصاد مردمی» توسط رئیس مجلس را یکی از راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: این بسته با توجه به پشتوانه کارشناسی و فکری که دارد، می‌تواند بخشی زیادی از مشکلات را به سمت حل شدن ببرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند