11 بازیکن به تیم کشتی یزد در لیگ برتر پیوستند


11 بازیکن به تیم کشتی یزد در لیگ برتر پیوستند

یزد- ایرنا- رییس هیات کشتی یزد گفت: 11 بازیکن داخلی و خارجی با عقد قرارداد یکساله به نخستین تیم کشتی فرنگی این استان در لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل جاری پیوستند.

مجتبی صدقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میلاد رضانژاد، محمدامین احمدپور، یوسف حسینوند، پیام بویری، فرشاد عیسوند، محمد بیرانوند، شاهین بداغی، امید محمودی و امید احمدی از ایران و مالخاس آموییان و ماکسیم مانوکیان از کشور ارمنستان به این تیم ملحق شدند.

وی ادامه داد: تمرین تیم زیرنظر ملک محمد بویری سرمربی و سایر کادرفنی برای حضور در لیگ آغاز شده و رقابت‌ها به صورت دوره‌ای از هفته دوم شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

این مسوول ورزشی اظهار کرد: طبق اعلام فدراسیون، قرعه کشی مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها در ۲۳ مردادماه جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

هم اکنون حدود یک هزار نفر در رشته کشتی استان فعالیت دارند و در صورت کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی شاهد افزایش این آمار خواهیم بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و هیات کشتی در ۱۰ شهرستان استان فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی