رسالت ایرنا نسبت به دیگر خبرگزاری‌ها بسیار سنگین‌تر است


رسالت ایرنا نسبت به دیگر خبرگزاری‌ها بسیار سنگین‌تر است

قزوین – ایرنا – نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: رسالت ایرنا نسبت به دیگر خبرگزاری‌ها بسیار سنگین‌تر است و باید زبان گویای نظام جمهوری اسلامی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی معبودی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار، افزود: اخباری که از این خبرگزاری منتشر می‌شود به عنوان ماهیت و ساختار نظام جمهوری اسلامی تلقی می‌شود و همین امر نشان دهنده جایگاه و اهمیت این خبرگزاری است.

وی گفت: خبرگزاری ایرنا خبرگزاری‌ مرجع و رسمی کشور است و با توجه به سابقه و اصالت خود اثرگذاری و فعالیت مطلوبی در سطح جامعه دارد.

معبودی با قدردانی از خبرنگاران ایرنا برای پوشش اخبار بسیج و سپاه، اضافه کرد: امیدواریم با همفکری و هم افزایی، گام‌های بلندی را برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه برداریم به ویژه در این شرایط که دشمنان از چند جبهه حمله کرده و البته شکست خورده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام در جامعه، گفت: باید در این شرایط ید واحده باشیم تا بتوانیم منویات بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری را به درستی پیاده کرده و دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام بگذاریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !