طرح ارتقا شبکه اطفاء حریق بندرخرمشهر آغاز شد


طرح ارتقا شبکه اطفاء حریق بندرخرمشهر آغاز شد

آبادان - ایرنا - مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: طرح ارتقا شبکه اطفاء حریق در بندر خرمشهر با 282 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نوراله اسعدی سه‌شنبه اظهار داشت: طرح ارتقاء شبکه اطفاء حریق بندرخرمشهر مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی بمنظور افزایش ایمنی محوطه‌های بندری و پیشگیری از سوانح و آسیب‌ جانی و مالی، تامین رضایت صاحبان کالا و سرمایه‌گذران اجرا می‌شود.

وی افزود: برآورد اولیه سرمایه گذاری این پروژه ۲۸۲ میلیارد ریال و مدت اجرا آن ۳۲ ماه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه افزود: عملیات اجرایی پروژه اطفا حریق با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و استفاده از توان متخصصان بومی و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و زیست محیطی اجرا می شود.

اسعدی با بیان اینکه پروژه مذکور در پنج بخش تقسیم بندی شده است گفت: بازسازی و یا اصلاح ساختمانهای تاسیسات ایستگاه پمپاژ آب شرب، اجرای تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی ساختمان‌های آب آتشنشانی و شبکه آب آشامیدنی، اجرای شبکه آب آتش‌نشانی و آب آشامیدنی و اجرای شبکه آبیاری تحت فشار بندرخرمشهر از مهمترین بخش‌های این پروژه است.

بندرخرمشهر با برخورداری از۲۰ پست اسکله،۲۳۰ هکتار وسعت و با استفاده از پتانسیل منطقه تجاری صنعتی آزاد اروند و بهره مندی از مزایا و معافیت های منحصر به فرد در منطقه، آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران و خطوط مختلف کشتیرانی را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی