جذب دندانپزشک بومی در دست اقدام قرار دارد


جذب دندانپزشک بومی در دست اقدام قرار دارد

رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: برای راه اندازی مجدد واحد دندانپزشکی درمانگاه جذب دندانپزشک بومی در دست اقدام قرار دارد.

نسترن رضاپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون توسط پزشکان عمومی و پزشک مامای درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان ۲۳ هزار ۲۶۲ بیمار ویزیت شده که نسبت به سال گذشته به علت شیوع کروناویروس و توصیه به عدم حضور غیرضروری در مراکز درمانی کاهش داشته است.

وی با اشاره به تحویل ۶۴ هزار ۲۶۴ قلم داروی رایگان به ارزش چهار میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال توسط داروخانه درمانگاه به بیماران ویزیت شده افزود: طی مدت فوق ۱۳۲۳ مورد آزمایش رایگان از بیماران بیمه شده تأمین اجتماعی مراجعه کننده به این درمانگاه انجام گرفته است.

رضاپور تعداد پزشکان عمومی فعال این درمانگاه را سه نفر با یک پزشک ماما برشمرد و خاطرنشان کرد: فعلاً هیچ پزشک متخصصی در این درمانگاه فعالیت ندارد اما به کارگیری پزشک متخصص زنان داخلی و جراحی در حال پیگیری بوده و در صورت وجود متقاضی واجد شرایط نسبت به جذب اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از مجموع ۲۳ هزار و ۲۶۲ بیمار ویزیت شده در درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان طی مدت فوق تعداد ۲۱ هزار و ۴۴۴ نفر توسط پزشکان عمومی ویزیت و به ۱۸۱۸ نفر بیمار توسط پزشک مامایی و خدمات مراقبتی بارداری خدمات ارائه شده است.

رضاپور با اشاره به برخی از مشکلات موجود در درمانگاه مطرح کرد: نبود ایستگاه تاکسی فعال در مقابل درمانگاه برای سهولت دسترسی بیماران، وجود ایستگاه شارژ گاز ال پی جی در مجاورت درمانگاه با بوی نامطبوع گاز و و به دنبال آن خطر انفجار، وجود سگ های ولگرد در اطراف درمانگاه و نامناسب بودن محل بریدگی در بلوار مقابل درمانگاه که باعث ورود و خروج سخت و وقت گیر آمبولانس از مرکز شده را می توان از جمله مشکلات این درمانگاه عنوان کرد.

انتهای پیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان