برگزاری جشن ازدواج آسان 6 زوج در کانون حاج عبدالله والی بشاگرد


برگزاری جشن ازدواج آسان 6 زوج در کانون حاج عبدالله والی بشاگرد

انصافی گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، جشن ازدواج آسان 6 زوج در کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی روستای درجک شهرستان بشاگرد برگزار می شود.

« حمزه انصافی »، مدیر کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی روستای درجک شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان عنوان کرد: همزمان با دهه امامت و ولایت، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی به همت کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی در راستای معرفی هرچه بهتر غدیر و فلسفه امامت و ولایت در روستای درجک شهرستان بشاگرد در حال اجراست.

وی از برگزاری جشن بزرگ غدیر به عنوان شاخص ترین برنامه کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی در روستای درجک یاد کرد و افزود: این جشن شامل آیتم های مختلف و شادی است که به همت اعضای جوانان و نوجوان کانون تدارک دیده شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی روستای درجک بشاگرد با اشاره به اینکه هم اکنون اعضای گروه سرود کانون در حال تمرین کردن سرود ویژه جشن بزرگ غدیر هستند، گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب « یاسین قرآن » با همکاری موسسه جهادی صهبا همراه با جوایز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس از دیگر برنامه هاست.

وی، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع ولایت و غدیر را بخش دیگری از برنامه ها برشمرد و اضافه کرد: مسابقه مولودی و شعرخوانی نیز با محوریت غدیر، ولایت و رهبری ویژه نوجوانان روستا برگزار خواهد شد.

انصافی با بیان اینکه کار آذین بندی اماکن مذهبی روستا به همت جوانان عضو کانون انجام شد، تصریح کرد: آیین جشن غدیر با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: جشن ازدواج آسان ۶ زوج جوان نیز همراه با اهدا جهیزیه به نوعروسان با همکاری دفترامام جمعه، کمیته امداد و جذب کمک های نقدی خیرین از طریق هیئت امنای مسجد امام علی(ع) روستای درجک برگزار خواهد شد.

کانون فرهنگی هنری حاج عبدالله والی از سال 1389 در مسجد امام علی (ع) فعالیت خود را از سر گرفت که 299 نفر از جوانان و نوجوانان روستا در آن عضویت دارند و در طول سال به ویژه فصل تابستان و ایام تعطیلات مدارس و دانشگاه ها برنامه های متنوع و مورد نیاز روز جامعه هدف را اجرا می کند.

گفتنی است؛ روستای درجک از توابع بخش مرکزی بشاگرد که با دارابودن 430 نفر جمعیت در فاصله 60 کیومتری سردشت مرکز شهرستان بشاگرد قرار دارد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06