خاطره یک نماینده مجلس از پیش بینی یک خبرنگار


خاطره یک نماینده مجلس از پیش بینی یک خبرنگار

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، پیش بینی درست خبرنگار اردبیلی از آینده شغلی خود را خاطره جالب خود از فعالان رسانه ای استان برشمرد.

صدیف بدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سال 89 تازه رئیس سازمان مسکن و شهرسازی شده بودم، پاکتی آوردند که دو برگ داخل آن بود.

وی اضافه کرد: یکی از خبرنگاران اردبیل در یک برگ سوالات خود را نوشته بود، در برگ دوم نامه‌ای به شخص بنده نوشته و پیش بینی کرده بود که شهردار اردبیل و نماینده مجلس از این حوزه خواهم شد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: از محتوای نامه بسیار تعجب کردم، قضیه تمام شد تا این که سال‌ها بعد و بعد از تصدی شهرداری اردبیل وقتی نماینده شده بودم در یک جلسه آن خبرنگار جلو آمد و آن نامه را یاد آوری کرد، متن آن را به خاطر آوردم و دیدم که بعد از حدود 6 سال پیش بینی این خبرنگار درست از آب در آمده است.

بدری با بیان اینکه خبرنگار باید مطالبه‌گری کند چون گوش شنوا و چشم بینای مردم است، افزود: همواره با آغوش باز پذیرای خبرنگاران از هر جناح و جریانی بوده ام.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قدردان زحمات خبرنگاران هستم زیرا کمک حال بنده در ایفای وظایف در مسئولیت های مختلف بوده اند و همیشه درحد توان پاسخگو بوده ام.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!