نقش زنان در ترویج امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است


نقش زنان در ترویج امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است

زاهدان- ایرنا- مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زنان در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار مهم و تاثیر گذار است بنابراین مسوولان دست‌اندرکار به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایرنا زهرا ابراهیمی شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی بررسی نقش امر به معروف و نهی از منکر، بر لزوم اهمیت نقش زنان در ترویج این فرهنگ تاکید کرد و اظهارداشت: اگر هر یک از اعضای جامعه بانوان خود را یک آمر به معروف و ناهی از منکر بداند حقوق شهروندی در جامعه رعایت میشود و هیچ‌کس به حقوق دیگری تجاوز نخواهد کرد.

وی بیان کرد: نقش زنان در مراحل سه گانه امر به معروف و نهی از منکر براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید پر رنگ تر از همیشه باشد و بشر حیاتش را از تلاش برای توسعه همه جانبه زنان می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت و زیربنای امر به معروف باید بالابردن انگیزه مسوولیت پذیری در افراد و کارکنان دستگاه‌های دولتی باشد و در صورت تحقق این امر با کاهش معضلات و منکرات در جامعه روبرو خواهیم شد.

وی بیان کرد: برای تحقق امر به نیکی و نهی از منکرات با توجه به اینکه یکی از مهمترین جوامع هدف را جوانان تشکیل می‌دهند باید با شیوه‌های نو و متناسب با این محور مهم برای نهادینه ساختن این فرهنگ ارزشمند و مهم در جامعه تلاش کرد.

در این نشست حجت الاسلام محمد علم الهدی محقق و استاد دانشگاه نیز به بیان مهمترین مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر و نقش آن در توسعه جامعه پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی