زندانی فراری هرمزگان در رباط کریم دستگیر شد


زندانی فراری هرمزگان در رباط کریم دستگیر شد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی استان، زندانی فراری کمتر از 10 روز در شهرستان رباط کریم دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری شامگاه دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: درپی فرار یکی از زندانیان حاضر در زندان مرکزی بندرعباس در ۳۰ تیرماه امسال، موضوع شناسایی و دستگیر متهم متواری به صورت ویژه در دستورکار پلیس استان قرار گرفت.
وی بیان داشت: متهم به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه دسته جمعی، کلاهبرداری رایانه ای، محکومیت‌های مالی و ایراد ضرب و جرح عمدی به ۱۰ سال حبس محکوم شده و درحال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان بندرعباس بود.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: این زندانی در اجرای دستور مقام قضایی حین انتقال به یکی از استان‌های مجاور کشورمان موفق به فرار شده بود.
وی بیان داشت: ماوران پلیس امنیت عمومی هرمزگان با اقدام‌های اطلاعاتی وتحقیقات میدانی ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان رباط کریم با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و متهم متواری را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به زندان مرکزی بندرعباس تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط مجرمان، به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!