983 متقاضی اقدام ملی مسکن در قزوین افتتاح حساب کردند


983 متقاضی اقدام ملی مسکن در قزوین افتتاح حساب کردند

قزوین - ایرنا - مدیر شعب بانک مسکن قزوین از افتتاح حساب 983 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: بانک مسکن به عنوان بانک عامل در پرداخت تسهیلات این طرح، تامین مالی احداث پروژه‌های یاد شده را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

سیداصغر حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در استان قزوین ۱۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۶۸۸ هزار ریال واریزی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۲ هزار و ۳۹۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن تامین اعتبار شده، افزود: از این تعداد، ۱۲۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام، یک هزار و ۹۵ واحد توسط اداره کل راه و شهرسازی و ۱۰۰ واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد احداث قرار می‌گیرد.

این مسوول امور بانکی اظهار داشت: بانک مسکن به منظور اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در تمامی شهرها و مناطق استان آماده است تا ضمن استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود، با استفاده از تجربه حاصل شده از محل تامین مالی مسکن مهر، گام‌های موثری را در راستای تولید انبوه مسکن و در قالب این طرح ملی بردارد.

حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی این بانک برای اجرای هرچه بهتر طرح اقدام ملی مسکن در استان، یادآور شد: هم اکنون این طرح توسط اداره کل راه شهرسازی در مرحله پالایش و معرفی متقاضیان به بانک جهت افتتاح حساب و تکمیل موجودی است.

مدیر شعب استان بانک مسکن قزوین اضافه کرد: رسالت اصلی این بانک، خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه، به خصوص اقشار کم‌درآمد است تا جایی که تاکنون بانک مسکن در این حوزه ۳۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سطح استان پرداخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در