هر مدیری ساکن کبودراهنگ نباشد، اجازه فعالیت در اداره مربوطه را ندارد


هر مدیری ساکن کبودراهنگ نباشد، اجازه فعالیت در اداره مربوطه را ندارد

فرماندار شهرستان کبودراهنگ درباره سکونت مدیران ادارات در شهرستان اعلام کرد: هر مدیری در شهرستان ساکن نباشد اجازه فعالیت در اداره مربوطه را ندارد و بلا استثنا همه مدیران شاغل در ادارات شهرستان باید ساکن کبودراهنگ باشند.

حجت الله مهدوی عصر دوشنبه ۱۳ مردادماه در ستاد پیشگیری و کنترل کروناویروس شهرستان کبودراهنگ، از اعضای ستاد خواست ماسک و موادضد عفونی کننده در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: با وجود دستوراتی که از هفته های گذشته مبنی بر عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک داده شده است، همچنان مشاهده می شود این امر از سوی ادارات جدی گرفته نشده و برخی بانک های کبودراهنگ نیز در این باره ضعیف عمل کرده اند.

مهدوی در ادامه از نیروی انتظامی و مدیر مرکز بهداشت شهرستان درخواست کرد که از تجمع مردم در مراسم عزا، عروسی و دفاتر عقد و ازدواج جلوگیری به عمل آورند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: زمانی عملکرد اعضای ستاد پیشگیری از کروناویروس نتیجه مطلوب خواهد داد که با هماهنگی کامل وظایفشان را انجام دهند و از تک روی بپرهیزند.

مهدوی لزوم به راه انداختن کارناوال های بهداشتی برای اطلاع رسانی و تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در خیابان های شهرستان را ضروری دانست و از ادارات جهادکشاورزی، سپاه پاسداران و مرکز بهداشت خواست چندین خودرو را برای این امر در نظر بگیرند.

تهیه و توزیع ماسک و مواد شوینده وضدعفونی کننده به نرخ مصوب دولتی در بخش های مرکزی، شیرین سو و گل تپه از مواردی بود که فرماندار شهرستان کبودراهنگ بر آن تأکید کرد.

مهدوی از سازمان تبلیغات خواست سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر چگونگی برگزاری مراسم های محرم و سفر را با نصب بنر و در فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی کنند.

در ادامه اعضای ستاد از برگزاری کارناوال های شادی توسط ادارات در عید غدیر خبر دادند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا