وارد مدار شدن 32 دستگاه پست هوایی در مناطق مختلف پلدختر


وارد مدار شدن 32 دستگاه پست هوایی در مناطق مختلف پلدختر

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: 32 دستگاه پست هوایی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان وارد مدار شد.

محمدطاها متش پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به‌رغم مشکلات و موانع پیش آمده در سال ۹۸ برای توزیع برق شهرستان پلدختر که با سیل فروردین شروع شد و پایان آن بـا شیوع کرونا به پایان رسید اما با اقدامات جهادی صورت گرفته توسط پرسنل بسیاری از پروژه‌های سال ۹۸ سه‌ماهه اول سال ۹۹ به نتیجه رسیدند.

وی تصریح کرد: به علت تعهد کاری و احساس مسئولیت همکاران حتی شیوع کرونا نتوانست در روند امور خدمت‌رسانی اختلالی ایجاد کند و هیچ پروژه‌ای متوقف نشد تا بستر و شرایط لازم جهت شروع فصل گرما در شهرستان پل‌دختر فراهم شود.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر با اشاره به اقدامات انجام شده سه‌ماهه اول ۱۳۹۹، افزود: ۳۲ دستگاه پست هوایی جدید در مناطق مختلف شهری و روستایی تعیین تکلیف و پیش از شروع فصل گرما وارد مدار شدند.

متش‌پور خاطرنشان کرد: ظرفیت شبکه افزایش چشمگیری پیدا کرد تا شاهد بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به همشهریان پلدختری و معمولانی باشیم این پست‌ها عمدتاً در مناطق روستایی چم مهر، سراب حمام، منطقه روستایی پاعلم و کرکی، مناطق روستایی واشیان و تخت چان، مناطق روستایی بابازید تا مورانی و روستاهای بخش معمولان، قلعه نصیر و زیودار نصب شدند.

وی اضافه کرد: در بخش اصلاح و بهینه‌سازی هشت پست‌های هوایی افزایش ظرفیت داده شدند تا علاوه بر بهبود ضعف ولتاژ شبکه، ظرفیت شبکه ارتقاء یابد.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر اضافه کرد: سه‌ماهه اول سال ۹۹ بیش از ۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط جدید و ۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در زمینه توسعه و احداث به بهره‌برداری رسید تا پایداری شبکه افزایش یافته، خدمات باکیفیت‌تری در زمینه برق به همشهریان ارائه شود.

متش‌پور بیان کرد: سه‌ماهه اول سال ۱۱ دستگاه سکسیونر جدید بر روی فیدرهای موجود شهرستان نصب شد تا از نظر تجهیزات مانوری شبکه‌های این مدیریت وضعیت استاندارد و ایمن‌تری داشته باشند نصب این تعداد سکسیونر در نوع خود بی‌سابقه است و در آینده موجب مانور پذیری بیشتر فیدرها، کاهش چشمگیر خاموشی هاو افزایش ایمنی حین کار خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر جدید با توان‌های مختلف در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهری و روستایی شهرستان پلدختر نصب شد این چراغ‌ها به‌منظور تأمین روشنایی مطلوب کوچه‌ها، خیابان‌ها و گذرگاه‌ها در سطح شهرستان نصب شدند تا امنیت خاطر و رضایت همشهریان عزیز بیش از پیش حاصل شود.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر اظهار کرد: در راستای تعمیرات خطوط فشار متوسط ۱۵ کیلومتر از خطوط فشار متوسط این مدیریت با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعمیر شد، این عامل موجب کاهش خاموشی و افزایش پایداری شبکه‌های برق‌رسانی موجود می‌شود.

متش‌پور تصریح کرد: برق‌رسانی روستایی یکی از مهمترین اولویت‌های شرکت توزیع بوده که در توزیع برق پلدختر با حساسیت زیادی پیگیری می‌شود در این خصوص روستاهای وران ماهور، سه داران، درکی، مادر مهرگان و بن عباس صحرایی که عملیات برق‌رسانی آن‌ها در سال ۹۸ شروع شده بود در سه‌ماهه اول سال ۹۹ به اتمام رسید و این روستاها برقدار شدند تا ساکنین روستاهای ذکر شده بعد از سال‌ها از نعمت برق برخوردار شوند.

وی عنوان کرد: سه‌ماهه اول سال در زمینه تست ۷۵۰ کنتور توسط واحد اندازه‌گیری مورد تست و بازرسی قرار گرفت در این خصوص ۱۲۰ کنتور تعویض و همچنین در بخش فروش انشعاب ۲۷۷ اشتراک جدید به اشتراک‌های موجود شهرستان اضافه شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط