احیای رودخانه‌های رشت از آرزوهای مردم شهر است


احیای رودخانه‌های رشت از آرزوهای مردم شهر است

عضو شورای شهر رشت گفت: نجات رودخانه های رشت از آلودگی آرزوی مردم شهر است.

اسماعیل حاجی پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام ریاستش در شورای شهر رشت، افزود: مسئولیت ها مقطعی است، پس مدام یادآوری کنیم که ما فقط باید خدمتگزار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از جمله پروژه های بزرگی است که اتمام آن به کاهش ترافیک شهر کمک می کند، خاطرنشان کرد: زیرگذر شهرداری رشت پروژه مهم دیگری است که چهار بانده بودن آن منتفی شد اما دو بانده شدن آن قطعی شده است.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه نجات رودخانه های رشت آرزوی دیرینه مردم این شهر است، ادامه داد: ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب از پروژه های مهم این شهر است که از جنوب شهر شروع شده و ۶ کیلومتر آن انجام شده است.

وی ادامه داد: تصفیه خانه جنوب شهر که پروژه مهمی در جهت حفاظت از محیط زیست شهر است هم اکنون در حال ساخت است و ۲۴ میلیارد تومان نیاز دارد که به اتمام برسد. برای تحقق این امر دستگاه‌های مربوطه را در گیر این کار کردیم.

وی تصریح کرد: ساختمان ساعت و خانه میرزا خلیل رفیع نیز بازسازی آن مصوب شد و اعتبار لازم نیز اختصاص یافت.

وی در ادامه از اتصال شرق رشت به غرب شهر که معروف به پروژه "ژ۵" است اشاره کرد و گفت: اکنون طراحی و فراخوان دو مرحله این پروژه تمام شده است در مورد پروژه گیل لند که فعلا متوقف است و دنبال رفع مشکل آن هستم.

حاجی پور خاطرنشان کرد: آبنمای موزیکال شهر تا دو سه ماه آینده راه اندازی می شود تا پولی که برای احداث آن صرف شده خاک نخورد.

وی افزود: در خصوص مشکلات ساخت زمین های نسقی نیز چندین جلسه با استاندار و دیگر دستگاههای مربوط تشکیل شد تا موانع برداشته شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه