مددجویان حائز رتبه های برتر کنکور جوایز ویژه دریافت می کنند


مددجویان حائز رتبه های برتر کنکور جوایز ویژه دریافت می کنند

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: جوایز ویژه توسط این نهاد برای دانش آموزان مددجویی که موفق به کسب رتبه های برتر در کنکور امسال شوند در نظر گرفته خواهد شد.

قنبر موسی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اهمیت دانش اندوزی و ارتقای سطح علمی فرزندان تحت پوشش و کسب مدارج عالی و علمی دانشگاهی و به منظور توانمند سازی فکری و فرهنگی این افراد، به هر یک از دانش آموزان مددجوی کمیته امداد که در آزمون سراسری امسال حائز رتبه های برتر تک رقمی تا سقف رتبه سه هزار بشوند جوایز ویژه ای اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به فراهم شدن بستر آموزشی دانش آموزان مددجوی پایه دوازدهم، کمیته امداد از طریق موسسات آموزشی به روش های الکترونیکی و غیرحضوری در جهت تشویق و ترغیب این افراد به موفقیت بیشتر در کنکور سراسری و راهیابی به دانشگاهها، این نهاد آمادگی دارد به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای را اهدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: هم اکنون بیش از شش هزار و ۹۰۰ دانش آموز و نیز هزار و ۴۵۰ دانشجو از حمایت کمیته امداد استان ایلام برخوردار بوده که در طول سال خدمات گوناگونی را از این نهاد دریافت می کنند.

موسی نژاد تصریح کرد: پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این افراد در طول دوران تحصیل، ارائه خدمات آموزشی رایگان، اعزام به اردوهای تفریحی و زیارتی خارج از استان و حضور در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت از جمله خدمات کمیته امداد به این دانش آموزان و دانشجویان است.

۷۰ هزار نفر در استان ۵۸۰ هزار نفری ایلام زیر پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا