خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد


خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد

شایعات حاکی از آن است که شرکت نیسان قصد دارد اتومبیل جدید خود را با سیستم انتقال نه سرعته اتوماتیک وارد بازار جهانی کند

خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شایعاتی درباره اتومبیل مورد انتظار Pathfinder 2021 شرکت نیسان وجود دارد. این اطلاعات از زمانی شروع به انتشار کردند که پس از رونمایی از تصاویر جاسوسی مدل Nissan Pathfinder 2021 یک تحلیلگر دنیای خودرو در حساب کاربری خود نوشت:‌ "برای من خبر آورده‌اند که اتومبیل مورد انتظار Pathfinder 2021 سیستم نه سرعته اتوماتیک را جایگزین پلتفرم CVT کرده است". گزارش‌های مشابه با این مسئله نیز در ماه‌های مارس و آپریل از سوی افراد مختلف منتشر شدند. حالا به نظر می‌آید که تمامی منابع خبری چنین مسئله‌ای را تأیید می‌کنند و خبر از پایان راه CVT می‌دهند.

مشخصات جدید اتومبیل Nissan Pathfinder 2021

اگر این مسئله حقیقت داشته باشد، دیگر خبری از اعمال سیستم نه سرعته اتوماتیک روی خودروی بازسازی شده Frontier نخواهد بود. از این رو انتظار می‌رود اتومبیل Pathfinder 2021 از پلتفرم مشابه با خودروهای هوندا و Land Rover شرکت جگوار بهره‌مند شود. در نتیجه انتظار می‌رود که آغاز کار پلتفرم نه سرعته اتوماتیک ZF روی Pathfinder، شروعی برای موفقیت در عملکرد این اتومبیل باشد. انتظار می‌رود که خودروی جدید کراس‌اوور شرکت نیسان از موتور ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۸۴ اسب‌بخار بهره‌مند شود.

خودروی Nissan Pathfinder 2021 با پلتفرمی جدید عرضه خواهد شد

این موتور همچنین گشتاوری مطابق با ۲۵۹ پوند بر فیت را به خریداران خود ارائه می‌دهد. همچنین برخی از منابع خبری بر این باورند که مدل‌های هیبریدی اتومبیل Pathfinder در آینده با موتور‌های توربوشارژ چهار سیلندری ۲.۰ لیتری به بازار جهانی عرضه خواهند شد. چنین موتوری روی اتومبیل Altima قدرتی مطابق با ۲۳۶ اسب‌بخار و گشتاور ۲۶۷ پوند بر فیت را تولید می‌کند. گفتنی است؛ اتومبیل جدید Pathfinder قرار شده تا در زمان عرضه از قابلیت‌های CarPlay شرکت اپل و همچنین Android Auto برخوردار باشد. وجود چنین قابلیت‌هایی به دلیل طراحی و قرارگیری صفحه نمایش پیشرفته روی اتومبیل‌های جدید شرکت نیسان است که به همراه پلتفرم جدید اتومبیل Pathfinder به دست خریداران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

فیسبوک پلتفرم Giphy را با پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار خریداری خواهد کرد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است