اولویت ها و برنامه های کاری بانوان در مرحله اجراست


اولویت ها و برنامه های کاری بانوان در مرحله اجراست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه کمیته تخصصی زنان و خانواده استان بر لزوم و ضرورت فعالیت مستمر کارگروه زنان و خانواده استان برای مقابله با مسائل و مشکلات پیش روی بانوان و تقویت نهاد خانواده تاکید کرد.

" نادیا صداقت" با تاکید به اینکه تصمیم گیری ها در این کمیته باید بیش از گذشته به سمت اجرایی شدن پیش رود، افزود: اولویت ها و برنامه های کاری این کمیته احصاء، بررسی، مشخص و وارد مرحله اجرا شده است.
وی تصریح کرد: در راستای مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده، کمیته تخصصی در بخش های اشتغال، آموزش، سلامت، آسیب های اجتماعی با هدف تحکیم بنیان خانواده فعال شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد به تشریح اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل برای مقابله با آسیب های اجتماعی حوزه زنان در استان پرداخت و اقدامات آتی برای ارتقای شاخص های حضور زنان در عرصه اجتماعی را بیان کرد.
صداقت به ضرورت ایفای بیش از پیش نقش زنان در جریان بحران کرونا با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی و سمن های حوزه زنان و خانواده تاکید و ادانه داد: اقدامات عملی و فرهنگی سازی در خصوص رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی فردی و اجتماعی بسیار موثر است.
وی اقدام لازم برای فعال سازی کارگاه های دوخت ماسک توسط جامعه بانوان را ضروری دانست.
مدیرکل امور بانوان استانداری به نقش ارزشمند زنان در حوزه دفاع مقدس هم اشاره و تاکید کرد: این نقش نباید پنهان بماند و تبیین بیشتر این نقش تاثیرگذار باید توسط خود زنان انجام شود.
صداقت به تشکیل بانک اطلاعاتی از زنان ایثارگر کارآفرین و راه ‌اندازی تشکل‌های غیردولتی موثر در استان تاکید و بیان کرد: به موازات هر رزمنده ‌ای در دوران دفاع مقدس یک زن نقش آفرینی کرده است که خود جامعه بانوان باید نسبت به ثبت و ماندگاری آن اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، در این نشست مسئولین بانوان در دستگاه های اجرایی ضمن بیان اقدامات وعملکرد، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا