مقامات افغانستان حمله داعش به زندان جلال آباد را محکوم کردند


مقامات افغانستان حمله داعش به زندان جلال آباد را محکوم کردند

رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان حمله داعش به زندان مرکزی شهر جلال آباد افغانستان را محکوم کردند.

مقامات افغانستان حمله داعش به زندان جلال آباد را محکوم کردندبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، رئیس جمهور و رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان حمله داعش به زندان مرکزی شهر جلال آباد افغانستان را محکوم کردند.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان به نقل از اشرف غنی اعلام کرد: تروریست‌ها با چنین حملاتی نمی‌توانند عزم و اراده دولت افغانستان را برای برقراری صلح و ثبات تضعیف کنند.
عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: این گونه حملات وحشیانه توجه و حوصله ما را برای صلح کم نمی‌کند.
حامد کرزی رئیس جمهور سابق افغانستان نیز با محکوم کردن حمله داعش گفت: این حمله کار دشمنان افغانستان است که در روز آتش بس خواهان ادامه جنگ برای تحقق اهداف خارجی‌ها هستند.
وی افزود: مردم و چهره‌های سیاسی افغانستان باید مواظب اقدامات گروه‌های تروریستی باشند و با حفظ وحدت خود در برابر مداخلات خارجی بایستند.
وزارت دفاع افغانستان نیز از هلاکت ده تروریست در درگیری زندان مرکزی شهر جلال آباد خبر داد. در این حمله ۲۹ نفر کشته و حدود ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند. این درگیری و حمله مهاجمان مسلح به زندان شهر جلال آباد در استان ننگرهار که شامگاه دیشب آغاز شده بود حدود بیست ساعت ادامه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی