گوشی‌های جدید One Plus با دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه


گوشی‌های جدید One Plus با دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه

رسانه کلیک – بر اساس اخبار و تصاویر منتشر شده از شرکت One Plus به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا گوشی‌های میان رده جدیدی را با دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه به زودی به بازار تلفن همراه عرضه کند. بر اساس اخباری که در وب‌سایت Max j. منتشر شده است برند One Plus در […] نوشته گوشی‌های جدید One Plus با دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه اولین بار در رسانه...

همراه اول در کلیک

رسانه کلیک – بر اساس اخبار و تصاویر منتشر شده از شرکت One Plus به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا گوشی‌های میان رده جدیدی را با دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه به زودی به بازار تلفن همراه عرضه کند.

بر اساس اخباری که در وب‌سایت Max j. منتشر شده است برند One Plus در حال کار با مشهورترین سازنده ویدیوهای 3 بعدی برای تهیه ویدیوهای 3 بعدی از گوشی‌های جدید این شرکت است.

بر اساس آنچه این وب‌سایت در خصوص گوشی‌های برند One Plus منتشر شده است گوشی‌های جدید این شرکت فعلاً با نام “بیلی” شناخته می‌شوند اما شاید این گوشی‌ها با نام Aurora به بازار گوشی‌های تلفن همراه عرضه شوند. هرچند این موضوع بیشتر یک حدس و گمان است و باید تا زمان رونمایی و عرضه این گوشی‌ها به بازار منتظر ماند.

در ویدیوهای منتشر شده در وب‌سایت Max j. دو نمونه از گوشی‌های تولید شرکت One Plus نمایش داده می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی‌ها از نوع AMOLED است یا نه.

سال گذشته شرکت One Plus اعلام کرده بود که گوشی‌های جدیدی که قرار است این شرکت به بازار عرضه کند در واقع نسل بعدی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار خواهند بود. اما از آنجایی که گفته شده این گوشی‌ها در دسته گوشی‌های میان رده قرار خواهند گرفت شاید از نظر کانفیگ و سخت‌افزار چندان خاص و منحصر به فرد نباشند.

گوشی‌های جدید One Plus با دوربین‌های دوگانه و سه‌گانه

گوشی‌های جدید One Plus با دوربین‌های دوگانه و سه‌گانهدر ویدیوی منتشر شده در جلو یکی از گوشی‌ها دوربین سه‌گانه تعبیه شده است و در کنار آن یک چراغ فلش قرار داده شده است. این دوربین‌ها در سمت چپ صفحه نمایش تعبیه شده‌اند. اما در گوشی دیگر به جای دوربین سه‌گانه از دوربین دوگانه در جلوی گوشی و یک چراغ فلش در کنار آن استفاده شده است. به نظر می‌رسد این گوشی مدل پایه برای گوشی اول باشد.

هنوز اطلاعات زیادی در خصوص گوشی‌های جدید برند One Plus در دست نیست و نکات بسیاری در خصوص این گوشی‌ها مبهم است. اما بنا بر تجربه و حدس و گمان‌های مختلف در این گوشی‌ها به احتمال زیاد از پردازنده Snapdragon 690 استفاده شده است و همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G نیز برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!