اعلام مشخصات کلیدی هندست‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در یک ویدئو تبلیغاتی


اعلام مشخصات کلیدی هندست‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در یک ویدئو تبلیغاتی

شرکت مخابراتی AT T در تدارک عرضه هندست‌های دوگانه سری نوت 20 در ایالات‌متحده است و با سرعت هرچه تمام‌تر خود را برای این رویداد مهم آماده می‌کند. اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی 2 دقیقه‌ای از شکل ظاهری بسته‌بندی پرچم‌داران آینده سامسونگ منتشر شده است. بر این اساس اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G از یک نمایشگر داینامیک آمولد 6.9 اینچی با نرخ...

شرکت مخابراتی AT T در تدارک عرضه هندست‌های دوگانه سری نوت 20 در ایالات‌متحده است و با سرعت هرچه تمام‌تر خود را برای این رویداد مهم آماده می‌کند. اخیرا یک ویدیوی تبلیغاتی 2 دقیقه‌ای از شکل ظاهری بسته‌بندی پرچم‌داران آینده سامسونگ منتشر شده است. بر این اساس اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا 5G از یک نمایشگر داینامیک آمولد 6.9 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. ورژن معمولی گلکسی نوت 20 5G نیز مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد پلاس 6.7 اینچی خواهد بود. با این‌حال به نرخ نوسازی این نمایشگر هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما احتمالا شاهد به‌کارگیری پنل 60 هرتزی در این هندست خواهیم بود. هر 2 اسمارت‌فون مجهز به یک حفره دایروی‌شکل در مرکز نمایشگر خواهند بود.

هر 2 گوشی در بازار ایالات‌متحده بر پایه تراشه اسنپ‌دراگون 865 پلاس روانه بازار خواهند شد. کارآیی این تراشه در مقایسه با سری گلکسی S20 حدودا 10 درصد ارتقایافته است. به لطف کاهش زمان تاخیر، قلم S Pen پیشرفته تجربه‌ای مشابه نگارش روی یک کاغذ را خلق خواهد کرد. همچنین عملکرد یکپارچه با برنامه مایکروسافت آفیس نیز یکی از نقاط قوت S Pen جدید به‌شمار خواهد رفت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی نوت 20 اولترا مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که مدل معمولی از یک دوربین 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. هر 2 گوشی از قابلیت ضبط ویدیویی 8K پشتیبانی می‌کنند. همچنین گلکسی نوت 20 اولترا و مدل معمولی نوت 20 دارای قابلیت Space Zoom با حداکثر بزرگنمایی 50 و 30 برابری هستند. با این‌حال ویدیوی مذکور شایعات منتشر شده پیرامون تغییرات دوربین پریسکوپی نوت 20 اولترا (به‌کارگیری سنسور 12 مگاپیکسلی در عوض نمونه 48 مگاپیکسلی) را موردتائید قرار نداده است.

جزئیات مربوط به دوربین گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا

انرژی موردنیاز گلکسی نوت 20 از طریق یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. لذا ظرفیت باتری در مقایسه با نمونه 3500 میلی‌آمپرساعتی مورد استفاده در نسل پیشین به میزان چشمگیری ارتقاء یافته است. باتری به‌کارگیری شده در نوت 20 اولترا صرفا کمی بزرگتر بوده و ظرفیتی معادل 4500 میلی‌آمپرساعت خواهد داشت. بایستی به‌خاطر داشت که این باتری انرژی موردنیاز نمایشگر 120 هرتزی با اندازه بزرگتر را تامین خواهد کرد.

اعلام مشخصات کلیدی هندست‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در یک ویدئو تبلیغاتی

عرضه گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا با باتری 4300 و 4500 میلی‌آمپرساعتی

نهایتا در زمینه مدل‌های رنگی نیز بایستی خاطرنشان کرد که مدل رنگی Mystic Bronze میان ورژن‌های معمولی و اولترا مشترک خواهد بود. همچنین مدل رنگی Mystic Green نیز منحصرا متعلق به ورژن معمولی گلکسی نوت 20 است.

گزینه‌های رنگی برای مدل‌های دوگانه سری نوت 20

اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا در روز چهارشنبه پیش رو مصادف با 5 آگوست به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. اگرچه در این روز از محصولات دیگری شامل گلکسی زد فولد 5 با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen و گلکسی واچ 3 (احتمالا به‌عنوان بخشی از برنامه تبلیغاتی پیش‌فروش) نیز رونمایی خواهد شد. نهایتا عرضه جهانی اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 5G نیز سناریویی محتمل خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق