2هزارو 250 قطعه مرغ زنده قاچاق در سلطانیه کشف و ضبط شد


2هزارو 250 قطعه مرغ زنده قاچاق در سلطانیه کشف و ضبط شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: تعداد 2 هزار و 250 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل از سوی پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین اصانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان حین گشت زنی در شهر سلطانیه به یک دستگاه کامیون حمل طیور مشکوک شده و به منظور بررسی، آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی های به عمل آمده از سوی مأموران حاضر در محل، مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل از مبادی ذیریط است که در بازرسی از کامیون، این تعداد مرغ زنده که به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: کارشناسان پلیس این شهرستان، ارزش تقریبی این تعداد طیور کشف و ضبط شده را بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی، معرفی شد.

اصانلو با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار داشته و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن