ادعای آرسن ونگر درباره کیلیان امباپه


ادعای آرسن ونگر درباره کیلیان امباپه

آرسن ونگر معتقد است که کیلیان امباپه می‌تواند پاری سن ژرمن را در دیدار برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان همراهی کند. نوشته ادعای آرسن ونگر درباره کیلیان امباپه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای آرسن ونگر درباره کیلیان امباپه

ونگر: اطمینان دارم امباپه برابر آتالانتا به میدان خواهد رفت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۴
ادعای آرسن ونگر درباره کیلیان امباپه

آرسن ونگر معتقد است که کیلیان امباپه می‌تواند پاری سن ژرمن را در دیدار برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امباپه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در دیدار فینال جام حذفی فرانسه برابر سنت اتین از زمین بازی بیرون رفت و شبهاتی درباره احتمال حضور این بازیکن برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان به وجود آمد. تیم وماس توخل در تاریخ ۱۲ آگوست ( ۲۲ مرداد ) باید در دیدار تک حذفی برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود. این دیدار به دلیل شرایطی که با شیوع ویروس کرونا پیش آمده به صورت تک حذفی و در شهر لیسبون برگزار خواهد شد. پی اس جی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های امسال است چرا که در طرف آسان‌تر قرعه قرار گرفته و در صورت پیروزی در این بازی در مرحله نیمه نهایی رو در روی برنده بازی اتلتیکو مادرید و لایپزیش قرار خواهد گرفت. امباپه این فصل در ۳۴ بازی ۳۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده اما توخل مدعی شده که تنها یک معجزه می‌تواند او را به دیدار برابر آتالانتا برساند.

ونگر در گفتگو با اروپا وان در این باره اظهار داشت:

” من دیدم چه اتفاقی برای او رخ داد. فکر می‌کنم او بازی خواهد کرد و فکر می‌کنم خودش نیز همین اعتقاد را داشته باشد. حسی به من این را می‌گوید و من به دیدن ورزشکاران سطح بالا در زمان مصدومیت‌های جدی عادت دارم. فکر می‌کنم که شکلی از اعتماد به نفس در این بازیکن وجود دارد و من به خوبی آن را می‌بینم. من در واقع اطمینان دارم که او برابر آتالانتا به میدان خواهد رفت. بی اندازه به امباپه باور دارم. “

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی