اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در غزه


اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی در غزه

حماس تاکید کرد هرگز به رژیم اشغالگر صهیونیستی اجازه نخواهد داد بحران‌های داخلی خود را به نوار غزه منتقل کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس تاکید کرد هرگز به دشمن اشغالگر صهیونیستی اجازه نخواهد داد غزه را صحنه صدور بحران‌های داخلی خود کند.
ارتش رژیم اشغالگر اقدامات تحریک آمیز جدیدی در جبهه‌های مختلف آغاز کرده است. منابع فلسطینی اعلام کردند برخی مواضع مقاومت در خان یونس در جنوب نوار غزه، هدف حملات هوایی اشغالگران قرار گرفت. ارتش رژیم اشغالگر ادعا کرد سامانه گنبد آهنین این رژیم، یک گلوله خمپاره را منهدم کرد که از نوار غزه شلیک شده بود.

با این حال جنبش حماس اعلام کرد دشمن اشغالگر تلاش می‌کند بحران‌های داخلی خود را به نوار غزه صادر کند تا نگاه‌ها را از اوضاع به هم ریخته و بحران سیاسی داخلی منحرف کند.
جنبش حماس تاکید کرد که هرگز اجازه چنین کاری به رژیم اشغالگر نخواهد داد.
حملات هوایی به نوار غزه تنها اقدام تحریک آمیز رژیم صهیونیستی نبود بلکه ارتش اشغالگر اعلام کرد گروهی چهار نفره را هدف قرار داده است که به مرز‌ها با جولان اشغالی سوریه نزدیک می‌شدند. ارتش اسرائیل ادعا کرد افراد گروه یاد شده تلاش می‌کردند بسته‌های انفجاری در مرز‌ها کار بگذارند هرچند هدف بالگرد قرار گرفتند. ارتش اشغالگر مدعی شد این افراد که تلاش می‌کردند از سیم‌های خاردار رد شوند، کشته شدند.
این در حالی است که نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در مرز‌های مشترک با لبنان در آماده باش کامل و در حالتی سراسر رعب و وحشت به سر می‌برند. آنان به شدت نگران واکنش حزب الله لبنان به شهادت یکی از نیروهایش در حمله هوایی صهیونیست‌ها به جنوب دمشق هستند.
مقامات صهیونیست به شدت نگران این هستند که واکنش به حمله حزب الله ممکن است جنگی گسترده را شعله ور کند که دولت صهیونیست به شدت از آن گریزان است، زیرا به سبب اختلافات شدید داخلی و ادامه اعتراضات به ناتوانی دولت اشغالگر در مهار کردن کرونا و مشکلات اقتصادی، به هیچ وجه آمادگی آن را ندارد. این در حالی است که تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی ضد بنیامین نتانیاهو همچنان ادامه دارد. معترضان خواستار کناره گیری نتانیاهو، هم به سبب فساد مالی و هم به علت ناتوانی در مقابله با ویروس کرونا شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز